דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. מדריכים - סמסונג
  5. רומים
  6. שיתוף | רום סטוק ל s5830 - לצריבה באודין

שיתוף | רום סטוק ל s5830 - לצריבה באודין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רומים
5 פוסטים 4 כותבים 936 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמואלש מנותק
    שמואלש מנותק
    שמואל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלישי
    #1

    להורדה:
    || https://drive.google.com/a/shmuel.net/file/d/1BKD1VFonors7gwUYhvJ_RgD3ogTroJ6w/view?usp=drivesdk ||

    ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • ע מנותק
      ע מנותק
      עופר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      קודם כל תודה על הרום .........רציתי לשאול אם הרום הזה הוא לגלקסי s3 מיני הנקרא s5830 או לגלקסי ACE הישן הנקרא gt-s5830i .יש לשים לב שיש להם שמות דומים ומבלבלים.

      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ע עופר

        קודם כל תודה על הרום .........רציתי לשאול אם הרום הזה הוא לגלקסי s3 מיני הנקרא s5830 או לגלקסי ACE הישן הנקרא gt-s5830i .יש לשים לב שיש להם שמות דומים ומבלבלים.

        EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שמואל
        מצטרף לשאלה של @עופר ועוד שאלה: צורבים את הקובץ כמו שהוא או שצריך לחלץ? ואם כן, מה עושים עם כל אחד משני הקבצים שם?
        תודה רבה

        התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
        050-4133851

        הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • EBAE EBA

          @שמואל
          מצטרף לשאלה של @עופר ועוד שאלה: צורבים את הקובץ כמו שהוא או שצריך לחלץ? ואם כן, מה עושים עם כל אחד משני הקבצים שם?
          תודה רבה

          הנני העניה מנותק
          הנני העניה מנותק
          הנני העני
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הנני העני
          #4

          @eba
          אתה לוקח את קובץ הmd5 וצורב אותו באודין.
          1afd376b-6787-46ea-b72f-98c241f8d0e9-image.png
          כמו במדריך.

          :::

          קובץ הdll SS_DL.dll

          :::

          ואם התקשת למה במדריך הסיומת של הקובץ ששמואל טען נגמר בtar ושלך בmd5 אל תקשי.
          זה תומך בכמה פורמטים:
          a0a1b644-055a-412c-9745-d409394f5703-image.png
          בהצלחה!

          @עופר לדעתי הוא התכוון לדגם עצמו.
          הוא לקח הרום מכאן (לדעתי).
          ואז כשכותבים הדגם זה מה מופיע:
          a9ac67bd-5587-46b6-b754-f24673bcf5b9-image.png
          ואז יש לך את 2 הקישורים הללו:

          1. https://samsony.net/en/mobiles/GT-S5830I/download/43
          2. https://samsony.net/en/mobiles/GT-S5830/download/71
            בהצלחה!

          .

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הנני העניה הנני העני

            @eba
            אתה לוקח את קובץ הmd5 וצורב אותו באודין.
            1afd376b-6787-46ea-b72f-98c241f8d0e9-image.png
            כמו במדריך.

            :::

            קובץ הdll SS_DL.dll

            :::

            ואם התקשת למה במדריך הסיומת של הקובץ ששמואל טען נגמר בtar ושלך בmd5 אל תקשי.
            זה תומך בכמה פורמטים:
            a0a1b644-055a-412c-9745-d409394f5703-image.png
            בהצלחה!

            @עופר לדעתי הוא התכוון לדגם עצמו.
            הוא לקח הרום מכאן (לדעתי).
            ואז כשכותבים הדגם זה מה מופיע:
            a9ac67bd-5587-46b6-b754-f24673bcf5b9-image.png
            ואז יש לך את 2 הקישורים הללו:

            1. https://samsony.net/en/mobiles/GT-S5830I/download/43
            2. https://samsony.net/en/mobiles/GT-S5830/download/71
              בהצלחה!
            ע מנותק
            ע מנותק
            עופר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @הנני-העני אמר ברום סטוק ל s5830 - לצריבה באודין:

            @eba
            אתה לוקח את קובץ הmd5 וצורב אותו באודין.
            1afd376b-6787-46ea-b72f-98c241f8d0e9-image.png
            כמו במדריך.

            :::

            קובץ הdll SS_DL.dll

            :::

            ואם התקשת למה במדריך הסיומת של הקובץ ששמואל טען נגמר בtar ושלך בmd5 אל תקשי.
            זה תומך בכמה פורמטים:
            a0a1b644-055a-412c-9745-d409394f5703-image.png
            בהצלחה!

            @עופר לדעתי הוא התכוון לדגם עצמו.
            הוא לקח הרום מכאן (לדעתי).
            ואז כשכותבים הדגם זה מה מופיע:
            a9ac67bd-5587-46b6-b754-f24673bcf5b9-image.png
            ואז יש לך את 2 הקישורים הללו:

            1. https://samsony.net/en/mobiles/GT-S5830I/download/43
            2. https://samsony.net/en/mobiles/GT-S5830/download/71
              בהצלחה!

            קודם כל תודה , צרבתי ואין לי עברית ברגסה משום מה, מישו צרב את זה ויש לו עברית???????????

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר