בעיה | ננעל כרטיס פרטנר כשר מה עושים
-
@צדיק-תמים @אקספליארמוס כל זה כמובן
מטלפון כשר
@לומדעס אחר? לא מהפלאפון הזה
-
@לומדעס אחר? לא מהפלאפון הזה
-
@אקספליארמוס כן וודאי לא סמרטפון

@לומדעס אתה יכול לעזור לי בענייין כי אין לי עוד בסבבתי עוד כשרים??

אני מאד אודה לך (וזה כדאי!!) -
@לומדעס אתה יכול לעזור לי בענייין כי אין לי עוד בסבבתי עוד כשרים??

אני מאד אודה לך (וזה כדאי!!) -
@אקספליארמוס כן תוכל לשנות IEMI לסמרטפון על ידי המדריכים שכתובים פה לכשר והכל טוב

@לומדעס כן אבל אני צריך אותו שיעבוד לי בכשר
-
@לומדעס כן אבל אני צריך אותו שיעבוד לי בכשר
-
@אקספליארמוס נו.. מה כתבתי למעלה ?!!
@לומדעס אמר בבעיה | ננעל כרטיס פרטנר כשר מה עושים:
@אקספליארמוס נו.. מה כתבתי למעלה ?!!
טוב בא נדבר ברור אם אני יטפל בו כמו המדריך דרך ה-IEMI זה יעבוד גם בכשר
(האם זה נקרא לפרוץ את הכרטיס סים?(לא שאכפת לי אבל סתם התעניינות) -
@לומדעס אמר בבעיה | ננעל כרטיס פרטנר כשר מה עושים:
@אקספליארמוס נו.. מה כתבתי למעלה ?!!
טוב בא נדבר ברור אם אני יטפל בו כמו המדריך דרך ה-IEMI זה יעבוד גם בכשר
(האם זה נקרא לפרוץ את הכרטיס סים?(לא שאכפת לי אבל סתם התעניינות) -
@אקספליארמוס לא , זה נקרא לשנות את הIEMI לכשר ואז הסים מזהה שהטלפון כשר
@לומדעס לא הבנתי ואז הסים יעבוד לי גם בכשר?
בקיצור אני מתכוון האם זה יעזור רק לזה שאני יוכל להשתמש עם הכרטיס רק בסמארטפון או גם בכשר? -
@לומדעס לא הבנתי ואז הסים יעבוד לי גם בכשר?
בקיצור אני מתכוון האם זה יעזור רק לזה שאני יוכל להשתמש עם הכרטיס רק בסמארטפון או גם בכשר? -
@אקספליארמוס אתה רוצה שהסים יעבוד לך על הסמרטפון נכון ??
אז צריך לשנות IEMI
הפריצה היא לא על הסים כלומר שאם תכניס אותו למכשיר אחר לא כשר הסים יחסם@לומדעס או ולפי"ז בכשר זה עדיין לא יעבוד!!! נכון?
וכתבתי שאני צריך שיעבוד לי גם בכשר!!! -
@לומדעס או ולפי"ז בכשר זה עדיין לא יעבוד!!! נכון?
וכתבתי שאני צריך שיעבוד לי גם בכשר!!! -
@אקספליארמוס הסים שלך הוא כשר ?
@לומדעס כןכשר למהדריך בד"ץ פרטנר רוצה להמשיך להשתמש בו גם בכשר וגם בסמאטפון
-
@לומדעס כןכשר למהדריך בד"ץ פרטנר רוצה להמשיך להשתמש בו גם בכשר וגם בסמאטפון
-
@אקספליארמוס ואתה רוצה שיעבוד בלא כשר תמיד ובכל מכשיר ?
@לומדעס קודם כל שיעבוד לי בכשר
בונוס: שיעבוד בלא כשר -
@לומדעס קודם כל שיעבוד לי בכשר
בונוס: שיעבוד בלא כשר -
@אקספליארמוס תכניס לכשר ותחייג * 110 ואם אין לך מכשיר כשר אין לי איך לעזור לך לצערי
@לומדעס ובכשר אחר זה יעבוד ???
הסים לא ננעל???? מצד עצמו
כי אין לי עוד סים כשר בסביבה -
@לומדעס ובכשר אחר זה יעבוד ???
הסים לא ננעל???? מצד עצמו
כי אין לי עוד סים כשר בסביבה -
@אקספליארמוס לא צריך סים כשר אלא מכשיר כשר
@לומדעס הכנסתי למכשיר אחר כשר מאותו סוג( שניהם אפ טק) והיה לי איזה שיר של פרטנר אותו שיר שהיה במכשיר הקודם מה זה אומר?
-
@לומדעס הכנסתי למכשיר אחר כשר מאותו סוג( שניהם אפ טק) והיה לי איזה שיר של פרטנר אותו שיר שהיה במכשיר הקודם מה זה אומר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות