בעיה | ננעל כרטיס פרטנר כשר מה עושים
-
@לומדעס לא הבנתי ואז הסים יעבוד לי גם בכשר?
בקיצור אני מתכוון האם זה יעזור רק לזה שאני יוכל להשתמש עם הכרטיס רק בסמארטפון או גם בכשר? -
@אקספליארמוס אתה רוצה שהסים יעבוד לך על הסמרטפון נכון ??
אז צריך לשנות IEMI
הפריצה היא לא על הסים כלומר שאם תכניס אותו למכשיר אחר לא כשר הסים יחסם@לומדעס או ולפי"ז בכשר זה עדיין לא יעבוד!!! נכון?
וכתבתי שאני צריך שיעבוד לי גם בכשר!!! -
@לומדעס או ולפי"ז בכשר זה עדיין לא יעבוד!!! נכון?
וכתבתי שאני צריך שיעבוד לי גם בכשר!!! -
@אקספליארמוס הסים שלך הוא כשר ?
@לומדעס כןכשר למהדריך בד"ץ פרטנר רוצה להמשיך להשתמש בו גם בכשר וגם בסמאטפון
-
@לומדעס כןכשר למהדריך בד"ץ פרטנר רוצה להמשיך להשתמש בו גם בכשר וגם בסמאטפון
-
@אקספליארמוס ואתה רוצה שיעבוד בלא כשר תמיד ובכל מכשיר ?
@לומדעס קודם כל שיעבוד לי בכשר
בונוס: שיעבוד בלא כשר -
@לומדעס קודם כל שיעבוד לי בכשר
בונוס: שיעבוד בלא כשר -
@אקספליארמוס תכניס לכשר ותחייג * 110 ואם אין לך מכשיר כשר אין לי איך לעזור לך לצערי
@לומדעס ובכשר אחר זה יעבוד ???
הסים לא ננעל???? מצד עצמו
כי אין לי עוד סים כשר בסביבה -
@לומדעס ובכשר אחר זה יעבוד ???
הסים לא ננעל???? מצד עצמו
כי אין לי עוד סים כשר בסביבה -
@אקספליארמוס לא צריך סים כשר אלא מכשיר כשר
@לומדעס הכנסתי למכשיר אחר כשר מאותו סוג( שניהם אפ טק) והיה לי איזה שיר של פרטנר אותו שיר שהיה במכשיר הקודם מה זה אומר?
-
@לומדעס הכנסתי למכשיר אחר כשר מאותו סוג( שניהם אפ טק) והיה לי איזה שיר של פרטנר אותו שיר שהיה במכשיר הקודם מה זה אומר?
-
@אקספליארמוס לחכות שהוא יגיד שהסים נפתח או שהבקשה בטיפול עד שהוא יגיד הינך רשאי לשוב ולהנות ממגוון השרותים שלנו
@לומדעס

תודה
אבל זה גם היה לי במכשיר הכשר הקודם זה בסדר? -
@לומדעס

תודה
אבל זה גם היה לי במכשיר הכשר הקודם זה בסדר? -
@אקספליארמוס נפתח ?
@לומדעס שניה מנסה..
-
@לומדעס שניה מנסה..
-
@לומדעס קודם כל שיעבוד לי בכשר
בונוס: שיעבוד בלא כשר@אקספליארמוס אמר בבעיה | ננעל כרטיס פרטנר כשר מה עושים:
@לומדעס קודם כל שיעבוד לי בכשר
בונוס: שיעבוד בלא כשראחרי שתשחרר את הסים זה יעבוד לך בכשר
ואם תחליף imei זה יגרום לפרטנר לזהות את המכשיר הלא כשר - ככשר,
כך שזה לא יחסם ויעבוד מעולה. -
@אקספליארמוס זה לא אומר שעכשיו אתה יכו ל להכניס א ת זה לסמאטפון ?!
@לומדעס כן כמובן
אבל חייגתי כוכבית 110 היה את השיר היפה שלהם ובסוף שקט ארוך ומרגיז מה עושים? -
@לומדעס כן כמובן
אבל חייגתי כוכבית 110 היה את השיר היפה שלהם ובסוף שקט ארוך ומרגיז מה עושים? -
@אקספליארמוס רק להמתין
@לומדעס עדיין בשיחה
-
@לומדעס עדיין בשיחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות