דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
46 פוסטים 12 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • F מנותק
    F מנותק
    frize37
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מה שווה לקנות?
    זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
    יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
    ויש אחר I7 עם 8 גיגה
    תודה

    משה מזרחימ Y 1 מתכנת חובבמ 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • F frize37

      מה שווה לקנות?
      זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
      יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
      ויש אחר I7 עם 8 גיגה
      תודה

      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
      #2

      @frize37
      אי אפשר לענות ככה
      איזה דור מעבד?
      מה עם שאר המפרט?

      ומאד חשוב , למה מיועד?

      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • F frize37

        מה שווה לקנות?
        זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
        יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
        ויש אחר I7 עם 8 גיגה
        תודה

        Y מנותק
        Y מנותק
        Yair
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @frize37
        8 ראם עולה 120 שקל באמזון מגיע תוך 4 ימים עד הבית.

        ליצירת קשר yair6166@gmail.com

        F תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y Yair

          @frize37
          8 ראם עולה 120 שקל באמזון מגיע תוך 4 ימים עד הבית.

          F מנותק
          F מנותק
          frize37
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @yair זה מחשב של לנובו
          THINBOOK
          א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
          שניהם דור11 המעבר של אינטל

          Y A ס 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • F frize37

            @yair זה מחשב של לנובו
            THINBOOK
            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
            שניהם דור11 המעבר של אינטל

            Y מנותק
            Y מנותק
            Yair
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            אז תלמד להזמין נשמה:)

            ליצירת קשר yair6166@gmail.com

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y Yair

              אז תלמד להזמין נשמה:)

              Y מנותק
              Y מנותק
              Yair
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              אני אישית הבאתי 8 ראם של דגם ספציפי מאד של סמסונג, שבארץ רצו לי עליו 550 ש"ח.
              עלה לי 118 ש"ח עד הבית, הגיע תוך 3 יום.

              ליצירת קשר yair6166@gmail.com

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • F frize37

                @yair זה מחשב של לנובו
                THINBOOK
                א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                שניהם דור11 המעבר של אינטל

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                @yair זה מחשב של לנובו
                THINBOOK
                א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                שניהם דור11 המעבר של אינטל

                מולחם?! בכזה סדרה?!

                A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y Yair

                  אני אישית הבאתי 8 ראם של דגם ספציפי מאד של סמסונג, שבארץ רצו לי עליו 550 ש"ח.
                  עלה לי 118 ש"ח עד הבית, הגיע תוך 3 יום.

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @yair איפה הזמנת?

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @yair איפה הזמנת?

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    Yair
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @aiib עניתי, אמזון.

                    ליצירת קשר yair6166@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • A aiib

                      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                      @yair זה מחשב של לנובו
                      THINBOOK
                      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                      שניהם דור11 המעבר של אינטל

                      מולחם?! בכזה סדרה?!

                      A0533057932A מנותק
                      A0533057932A מנותק
                      A0533057932
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                      @yair זה מחשב של לנובו
                      THINBOOK
                      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                      שניהם דור11 המעבר של אינטל

                      מולחם?! בכזה סדרה?!

                      כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                      ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                      A מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • F frize37

                        מה שווה לקנות?
                        זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
                        יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
                        ויש אחר I7 עם 8 גיגה
                        תודה

                        1 מחובר
                        1 מחובר
                        1011
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                        ש A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • 1 1011

                          @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שאול112
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @1011 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                          ברור.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1 1011

                            @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @1011 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                            וגם אז i7 עדיף
                            ויקנו מקל של 16 ראם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A0533057932A A0533057932

                              @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @yair זה מחשב של לנובו
                              THINBOOK
                              א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                              שניהם דור11 המעבר של אינטל

                              מולחם?! בכזה סדרה?!

                              כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                              ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aiib
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @yair זה מחשב של לנובו
                              THINBOOK
                              א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                              שניהם דור11 המעבר של אינטל

                              מולחם?! בכזה סדרה?!

                              כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                              ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                              אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                              F תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • F מנותק
                                F מנותק
                                frize37
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי frize37
                                #15

                                עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                                אני שואל כזה דבר
                                מחשב אחד
                                I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                                256 גיגה SSD
                                או
                                I5 עם 16 גיגה ראם
                                512 גיגה SSD
                                שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                                באותו מחיר
                                מה כדאי?

                                65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                                F T 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • F frize37

                                  עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                                  אני שואל כזה דבר
                                  מחשב אחד
                                  I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                                  256 גיגה SSD
                                  או
                                  I5 עם 16 גיגה ראם
                                  512 גיגה SSD
                                  שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                                  באותו מחיר
                                  מה כדאי?

                                  65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                                  F מנותק
                                  F מנותק
                                  frize37
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  וזה הכרטיס שלו של 16
                                  16GB Soldered LPDDR4x-4266
                                  אני לא רואה מה המחירים....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A aiib

                                    @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @yair זה מחשב של לנובו
                                    THINBOOK
                                    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                    שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                    מולחם?! בכזה סדרה?!

                                    כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                    ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                    אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                                    F מנותק
                                    F מנותק
                                    frize37
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @yair זה מחשב של לנובו
                                    THINBOOK
                                    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                    שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                    מולחם?! בכזה סדרה?!

                                    כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                    ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                    אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                                    מה זה אומר???

                                    d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

                                    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • F frize37

                                      @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @yair זה מחשב של לנובו
                                      THINBOOK
                                      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                      שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                      מולחם?! בכזה סדרה?!

                                      כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                      ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                      אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                                      מה זה אומר???

                                      d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

                                      משה מזרחימ מנותק
                                      משה מזרחימ מנותק
                                      משה מזרחי
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                                      #18

                                      @frize37
                                      אולי הבעיה זה עם הלוח אם
                                      כי המעבד (i7) תומך בשתי סלוטים עד 64 ג'יגה

                                      https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/208921/intel-core-i7-1165g7-processor-12m-cache-up-to-4-70-ghz-with-ipu.html

                                      כנל ה i5
                                      https://www.intel.com/content/www/us/en/products/sku/208658/intel-core-i51135g7-processor-8m-cache-up-to-4-20-ghz/specifications.html?wapkw=i5-1135g7

                                      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A0533057932A A0533057932

                                        @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        @yair זה מחשב של לנובו
                                        THINBOOK
                                        א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                        שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                        מולחם?! בכזה סדרה?!

                                        כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                        ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                        מתכנת חובבמ מנותק
                                        מתכנת חובבמ מנותק
                                        מתכנת חובב
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        כוונתו סלוט בודד

                                        סלוט בודד ב I7 ?

                                        צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • F frize37

                                          מה שווה לקנות?
                                          זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
                                          יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
                                          ויש אחר I7 עם 8 גיגה
                                          תודה

                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובב
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                          F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר