דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
46 פוסטים 12 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • F frize37

    מה שווה לקנות?
    זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
    יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
    ויש אחר I7 עם 8 גיגה
    תודה

    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
    #2

    @frize37
    אי אפשר לענות ככה
    איזה דור מעבד?
    מה עם שאר המפרט?

    ומאד חשוב , למה מיועד?

    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • F frize37

      מה שווה לקנות?
      זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
      יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
      ויש אחר I7 עם 8 גיגה
      תודה

      Y מנותק
      Y מנותק
      Yair
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @frize37
      8 ראם עולה 120 שקל באמזון מגיע תוך 4 ימים עד הבית.

      ליצירת קשר yair6166@gmail.com

      F תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y Yair

        @frize37
        8 ראם עולה 120 שקל באמזון מגיע תוך 4 ימים עד הבית.

        F מנותק
        F מנותק
        frize37
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @yair זה מחשב של לנובו
        THINBOOK
        א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
        שניהם דור11 המעבר של אינטל

        Y A ס 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • F frize37

          @yair זה מחשב של לנובו
          THINBOOK
          א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
          שניהם דור11 המעבר של אינטל

          Y מנותק
          Y מנותק
          Yair
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          אז תלמד להזמין נשמה:)

          ליצירת קשר yair6166@gmail.com

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y Yair

            אז תלמד להזמין נשמה:)

            Y מנותק
            Y מנותק
            Yair
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            אני אישית הבאתי 8 ראם של דגם ספציפי מאד של סמסונג, שבארץ רצו לי עליו 550 ש"ח.
            עלה לי 118 ש"ח עד הבית, הגיע תוך 3 יום.

            ליצירת קשר yair6166@gmail.com

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • F frize37

              @yair זה מחשב של לנובו
              THINBOOK
              א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
              שניהם דור11 המעבר של אינטל

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

              @yair זה מחשב של לנובו
              THINBOOK
              א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
              שניהם דור11 המעבר של אינטל

              מולחם?! בכזה סדרה?!

              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y Yair

                אני אישית הבאתי 8 ראם של דגם ספציפי מאד של סמסונג, שבארץ רצו לי עליו 550 ש"ח.
                עלה לי 118 ש"ח עד הבית, הגיע תוך 3 יום.

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @yair איפה הזמנת?

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @yair איפה הזמנת?

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  Yair
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @aiib עניתי, אמזון.

                  ליצירת קשר yair6166@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • A aiib

                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @yair זה מחשב של לנובו
                    THINBOOK
                    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                    שניהם דור11 המעבר של אינטל

                    מולחם?! בכזה סדרה?!

                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @yair זה מחשב של לנובו
                    THINBOOK
                    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                    שניהם דור11 המעבר של אינטל

                    מולחם?! בכזה סדרה?!

                    כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                    ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                    A מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • F frize37

                      מה שווה לקנות?
                      זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
                      יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
                      ויש אחר I7 עם 8 גיגה
                      תודה

                      1 מחובר
                      1 מחובר
                      1011
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                      ש A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • 1 1011

                        @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שאול112
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @1011 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                        @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                        ברור.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 1 1011

                          @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                          A0533057932A מנותק
                          A0533057932A מנותק
                          A0533057932
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @1011 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                          וגם אז i7 עדיף
                          ויקנו מקל של 16 ראם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A0533057932A A0533057932

                            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @yair זה מחשב של לנובו
                            THINBOOK
                            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                            שניהם דור11 המעבר של אינטל

                            מולחם?! בכזה סדרה?!

                            כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                            ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @yair זה מחשב של לנובו
                            THINBOOK
                            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                            שניהם דור11 המעבר של אינטל

                            מולחם?! בכזה סדרה?!

                            כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                            ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                            אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                            F תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • F מנותק
                              F מנותק
                              frize37
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי frize37
                              #15

                              עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                              אני שואל כזה דבר
                              מחשב אחד
                              I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                              256 גיגה SSD
                              או
                              I5 עם 16 גיגה ראם
                              512 גיגה SSD
                              שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                              באותו מחיר
                              מה כדאי?

                              65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                              F T 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • F frize37

                                עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                                אני שואל כזה דבר
                                מחשב אחד
                                I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                                256 גיגה SSD
                                או
                                I5 עם 16 גיגה ראם
                                512 גיגה SSD
                                שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                                באותו מחיר
                                מה כדאי?

                                65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                                F מנותק
                                F מנותק
                                frize37
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                וזה הכרטיס שלו של 16
                                16GB Soldered LPDDR4x-4266
                                אני לא רואה מה המחירים....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A aiib

                                  @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @yair זה מחשב של לנובו
                                  THINBOOK
                                  א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                  שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                  מולחם?! בכזה סדרה?!

                                  כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                  ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                  אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                                  F מנותק
                                  F מנותק
                                  frize37
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @yair זה מחשב של לנובו
                                  THINBOOK
                                  א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                  שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                  מולחם?! בכזה סדרה?!

                                  כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                  ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                  אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                                  מה זה אומר???

                                  d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

                                  משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • F frize37

                                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @yair זה מחשב של לנובו
                                    THINBOOK
                                    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                    שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                    מולחם?! בכזה סדרה?!

                                    כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                    ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                    אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                                    מה זה אומר???

                                    d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

                                    משה מזרחימ מנותק
                                    משה מזרחימ מנותק
                                    משה מזרחי
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                                    #18

                                    @frize37
                                    אולי הבעיה זה עם הלוח אם
                                    כי המעבד (i7) תומך בשתי סלוטים עד 64 ג'יגה

                                    https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/208921/intel-core-i7-1165g7-processor-12m-cache-up-to-4-70-ghz-with-ipu.html

                                    כנל ה i5
                                    https://www.intel.com/content/www/us/en/products/sku/208658/intel-core-i51135g7-processor-8m-cache-up-to-4-20-ghz/specifications.html?wapkw=i5-1135g7

                                    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A0533057932A A0533057932

                                      @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @yair זה מחשב של לנובו
                                      THINBOOK
                                      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                                      שניהם דור11 המעבר של אינטל

                                      מולחם?! בכזה סדרה?!

                                      כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                                      ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                                      מתכנת חובבמ מנותק
                                      מתכנת חובבמ מנותק
                                      מתכנת חובב
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      כוונתו סלוט בודד

                                      סלוט בודד ב I7 ?

                                      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • F frize37

                                        מה שווה לקנות?
                                        זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
                                        יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
                                        ויש אחר I7 עם 8 גיגה
                                        תודה

                                        מתכנת חובבמ מנותק
                                        מתכנת חובבמ מנותק
                                        מתכנת חובב
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                        צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                        F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                          @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                          F מנותק
                                          F מנותק
                                          frize37
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                          @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                          אבל כשאתה רואה שני המחשבים לפניך הI7 יהיה יותר מהיר?
                                          עד היום היה לי רק I5 וראיתי הבדל אם היה 8 או 16 גיגה
                                          הנה דוגמא
                                          אני כרגע כמעט לא פתוח לי כלום ואני רואה שימוש של 60 אחוז בזכרון
                                          אני קורא את זה נכון?
                                          43c3d652-4a46-47da-99b0-7010173940a0-image.png

                                          משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר