צריבת האנדרואיד מחדש למכשיר סמסונג
-
@A0533057932 טוב תודה
@שלמה-ו באם אתה צריך את הקבצים תעדכן אותי
אני יכול לשלוח לך את הרום ואת הרוט -
@שלמה-ו באם אתה צריך את הקבצים תעדכן אותי
אני יכול לשלוח לך את הרום ואת הרוט -
@A0533057932 נראה לי שהכי טוב שתשלח לי את הרוט אני לא צריך
-
-
@A0533057932 תודה רבה
-
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@A0533057932 אפשר הסבר למה מיועד הכל?
@שלמה-ו לצריבה של הגדרות מוכנות מראש
לאפליקציות נוספות וכדו'
כך נראה לי
אני יודע שאני צרבתי הכל לא היה עברית בפלאפון רק שצרבתי שוב את AP לבד ניהיה לי עברית בחזרה -
@שלמה-ו לצריבה של הגדרות מוכנות מראש
לאפליקציות נוספות וכדו'
כך נראה לי
אני יודע שאני צרבתי הכל לא היה עברית בפלאפון רק שצרבתי שוב את AP לבד ניהיה לי עברית בחזרה -
@A0533057932 אצלי כשצרבתי הכל זה נכשל
בכל אופן תודה רבה על הכל@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@A0533057932 במשך איזה 35 דקות הוא לא הגיב בכלל רק נשאר רק על הסמל של סמסונג
אז עשיתי צריבה שוב פעם האם זה הגיוני?@שלמה-ו נראה שמשהו נכשל אצלך
תאפס את המכשיר ותצרוב מחדש רק את AP -
@שלמה-ו נראה שמשהו נכשל אצלך
תאפס את המכשיר ותצרוב מחדש רק את AP -
@A0533057932 באיזה שיטה לאפס את המכשיר?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



