צריבת האנדרואיד מחדש למכשיר סמסונג
-
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@A0533057932 אפשר הסבר למה מיועד הכל?
@שלמה-ו לצריבה של הגדרות מוכנות מראש
לאפליקציות נוספות וכדו'
כך נראה לי
אני יודע שאני צרבתי הכל לא היה עברית בפלאפון רק שצרבתי שוב את AP לבד ניהיה לי עברית בחזרה -
@שלמה-ו לצריבה של הגדרות מוכנות מראש
לאפליקציות נוספות וכדו'
כך נראה לי
אני יודע שאני צרבתי הכל לא היה עברית בפלאפון רק שצרבתי שוב את AP לבד ניהיה לי עברית בחזרה -
@A0533057932 אצלי כשצרבתי הכל זה נכשל
בכל אופן תודה רבה על הכל@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד -
@A0533057932 במשך איזה 35 דקות הוא לא הגיב בכלל רק נשאר רק על הסמל של סמסונג
אז עשיתי צריבה שוב פעם האם זה הגיוני?@שלמה-ו נראה שמשהו נכשל אצלך
תאפס את המכשיר ותצרוב מחדש רק את AP -
@שלמה-ו נראה שמשהו נכשל אצלך
תאפס את המכשיר ותצרוב מחדש רק את AP -
@A0533057932 באיזה שיטה לאפס את המכשיר?
-
-
@שמואל אבל הבעיה היא כרגע שבלחיצה על מקש ווליום עליון ומקש בית והדלקה הוא לא מגיע לריקברי אני יכול רק להגיע למצב הורדה
מה יש לעשות?@שלמה-ו תצרוב שוב
-
@שלמה-ו תצרוב שוב
-
@A0533057932 צרבתי שוב וזה היה עדיין תקוע אני ינסה שוב
-
@A0533057932 צרבתי שוב וזה היה עדיין תקוע אני ינסה שוב
@שלמה-ו כמה זמן זה היה תקוע?
-
@שלמה-ו כמה זמן זה היה תקוע?
-
@A0533057932 איזה 35 דקות
@שלמה-ו בפעם הראשונה או השניה?
-
@שלמה-ו בפעם הראשונה או השניה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


