הורדה של קובץ ISO
-
ניסיתי להוריד כמה פעמים קבצי ISO של מערכות הפעלה שונות,
ותמיד נתקע לי שניה לפני הסוף בתואנה של - "נכשל - הדיסק מלא"
מישהו יכול לעזור?
גם כשהצלחתי להוריד למחשב, לא הצלחתי להעתיק אותם לכוננים חיצוניים, מה הפשט? -
אם זה הבעיה אפשר לשנות מערכת קבצים לFNTS, להעתיק את החומר, ואז לשנות חזרה לFAT32 עם תוכנות שמשנות בלי לאבד חומר...
@צדיק-תמים מהם התוכנות שמשנות בלי לאבד?
-
@שמחה-כץ אמר בהורדה של קובץ ISO:
גם כשהצלחתי להוריד למחשב, לא הצלחתי להעתיק אותם לכוננים חיצוניים, מה הפשט?
אם ניסית להעתיק לכרטיס זיכרון למשל, תבדוק את מערכת הקבצים (כתוב במאפייני הכונן). כי אם זה FAT32 אי אפשר להעתיק קובץ שגדול מ-4 GB,, וקבצי ISO בד"כ גדולים מזה.
@צדיק-תמים גם בNTFS א"א יותר מ6 ג"ב.
הכי טוב מהבחינה הזו זה FATXE. -
@צדיק-תמים מהם התוכנות שמשנות בלי לאבד?
-
@צדיק-תמים מהם התוכנות שמשנות בלי לאבד?
@שמחה-כץ אמר בהורדה של קובץ ISO:
@צדיק-תמים מהם התוכנות שמשנות בלי לאבד?
https://mitmachim.top/topic/24045/מדריך-איך-לפרמט-מערכת-קבצים-fat32-ל-ntfs-או-להפך-ללא-איבוד-חומר
-
@צדיק-תמים מהם התוכנות שמשנות בלי לאבד?
-
@שמחה-כץ אמר בהורדה של קובץ ISO:
מהם התוכנות שמשנות בלי לאבד?
חבל שאתה לא מחפש קצת בפורום. אבל שים לב שזה ללא אחריות.
@yaakovsas אמר בהורדה של קובץ ISO:
אבל שים לב שזה ללא אחריות.
ולכן כדאי מאוד לגבות קודם את כל החומר שבהתקן.
-
@צדיק-תמים גם בNTFS א"א יותר מ6 ג"ב.
הכי טוב מהבחינה הזו זה FATXE.@שאול112 אמר בהורדה של קובץ ISO:
@צדיק-תמים גם בNTFS א"א יותר מ6 ג"ב.
אפשר הרבה יותר.
אני אישית ראיתי 76.7 ג"ב -
@שאול112 אמר בהורדה של קובץ ISO:
@צדיק-תמים גם בNTFS א"א יותר מ6 ג"ב.
אפשר הרבה יותר.
אני אישית ראיתי 76.7 ג"ב -
@צדיק-תמים גם בNTFS א"א יותר מ6 ג"ב.
הכי טוב מהבחינה הזו זה FATXE.@שאול112 אמר בהורדה של קובץ ISO:
@צדיק-תמים גם בNTFS א"א יותר מ6 ג"ב.
הכי טוב מהבחינה הזו זה FATXE.כמה תיקונים א. NTFS יכול לאחסן קבצים עד גודל של כמה טרות
ולסוג השני שהזכרת קוראים exfat שההבדל העיקרי ביניהם כמה שטח הטבלת קבצים תופסת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
