נוקיה 105 או 110 4G - יש למישהו? יש עברית?
-
@yair אמר בנוקיה 105 או 110 4G - יש למישהו? יש עברית?:
@מישהו12 ראיתי, הושק לפני שבוע.
מערכת כמו של הנוקיה 105, סה"כ התווסף למכשיר דור 4,עם דפדפן מובנה.
עיצוב מכוער, מערכת כמו של ה 105, ג"כ לא מוצלחת.כבר קיוויתי למכשיר 4G בלי דפדפן... שיהיה.
עברית אין עדיין, נכון? כי לא מצאתי באתר של נוקיה ישראל. -
@yair אמר בנוקיה 105 או 110 4G - יש למישהו? יש עברית?:
@מישהו12 כשאשיג גרסא, אוכל להסיר את הדפדפן, חדש מכדי להשיג קושחות שלו.
WOW.... אתה יודע לערוך S30?
-
@Yair אמר בנוקיה 105 או 110 4G - יש למישהו? יש עברית?:
@מישהו12 יש לי הטלפון Nokia 105 4G אתה יכול להסיר לי הדפדפן?
אני גר בירושלים -
@taub04 א"א לנטרל ממנו את הדפדפן לחלוטין כמו בנוקיה 215/225 ( ששם הוא מנוטרל ) מכיוון שנוקיה הטמיעו כשלושה מנועי דפדפנים בתוך המכשיר, אפשר רק להסתיר מהתפריט הראשי
@Yair אמר בנוקיה 105 או 110 4G - יש למישהו? יש עברית?:
@taub04 א"א לנטרל ממנו את הדפדפן לחלוטין כמו בנוקיה 215/225 ( ששם הוא מנוטרל ) מכיוון שנוקיה הטמיעו כשלושה מנועי דפדפנים בתוך המכשיר, אפשר רק להסתיר מהתפריט הראשי
אבל אח"כ יהיה איזה אופציה להגיע אליו?
-
@Yair אמר בנוקיה 105 או 110 4G - יש למישהו? יש עברית?:
@taub04 א"א לנטרל ממנו את הדפדפן לחלוטין כמו בנוקיה 215/225 ( ששם הוא מנוטרל ) מכיוון שנוקיה הטמיעו כשלושה מנועי דפדפנים בתוך המכשיר, אפשר רק להסתיר מהתפריט הראשי
אבל אח"כ יהיה איזה אופציה להגיע אליו?
-
-
@מישהו12 בכותרת זה אם יש למישהו נוקיה 110 ו105 בעברית אזאמרתי שיש גירסאות בעברית
מי שרוצה שיעדכן -
Y yo952 התייחס לנושא זה ב
-
מ מיישה התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לא מאמין שיש לי סיכוי