בקשת מידע | נוקיה 105 4G כשר
-
@yo952 כתב בבקשת מידע | נוקיה 105 4G כשר:
שיעלה תמונות שלו.
אין לי אותו, אבל תמונות לא חסר...
עיין כאן -
Y yo952 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@yo952 כתב בבקשת מידע | נוקיה 105 4G כשר:
מה שהביאו כאן זה זה?
המכשיר הזה עוד לא נמכר שאף אחד לא יודע?!זה נושא מלפני שנה וחצי...
ולכאורה לפי מה שברור שם, אין אותו בכשר לגמרי, כי יש לו שם כמה דפדפנים.
אולי השתנה משהו, תשאל את "מישהו 12" או את @yair... -
@yo952 כתב בבקשת מידע | נוקיה 105 4G כשר:
מה שהביאו כאן זה זה?
המכשיר הזה עוד לא נמכר שאף אחד לא יודע?!זה נושא מלפני שנה וחצי...
ולכאורה לפי מה שברור שם, אין אותו בכשר לגמרי, כי יש לו שם כמה דפדפנים.
אולי השתנה משהו, תשאל את "מישהו 12" או את @yair... -
@מיישה הציעו לי לקנות אותו, כשר לגמרי!
רק לא ידעתי מה זה, אני כנראה ילך בהמשך לקנות, אותו או את ה215.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




