דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. איסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן

איסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
121 פוסטים 32 כותבים 7.1k צפיות 24 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יושב אהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    יש עוד חמש שנים, אז מה הלחץ?
    בכ"א הפרטים כאן:
    https://www.gadgety.co.il/275057/3g-ends-in-2025/
    https://mobile.srugim.co.il/article/574999
    וראיתי על זה כתבה גם בhttps://www.ice.co.il/

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • A aiib

      @ילדנזק אולי אין צורך שהחרדים יתנגדו?!
      אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

      הנני העניה מנותק
      הנני העניה מנותק
      הנני העני
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

      אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

      אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
      אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

      :::

      אולי נציע לנוקיה לעשות דגם עדכני? 😊

      :::

      אילו מכשירים יש?
      תודה , ערב טוב.

      .

      A י 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • הנני העניה הנני העני

        @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

        אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

        אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
        אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

        :::

        אולי נציע לנוקיה לעשות דגם עדכני? 😊

        :::

        אילו מכשירים יש?
        תודה , ערב טוב.

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

        אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

        זה עוד מעט גם בדור 3 לא יהיה לך.
        סה"כ התחליפים יבואו קודם לכן כי לא יהיה אפשר למכור לך C2 ב600 שקל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • הנני העניה הנני העני

          @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

          אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

          אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
          אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

          :::

          אולי נציע לנוקיה לעשות דגם עדכני? 😊

          :::

          אילו מכשירים יש?
          תודה , ערב טוב.

          י מנותק
          י מנותק
          יושב אהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יושב אהלים
          #24

          @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

          אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
          אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

          @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
          800 TOUGH
          Nokia 2720 Flip
          Nokia 8110 4G
          Nokia 800
          שייאומי מקשים
          Nokia 215
          6300 Nokia

          ראובן שבתיר S מישהו12מ שמואל ש.ש 4 תגובות תגובה אחרונה
          5
          • י יושב אהלים

            @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

            אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
            אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

            @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
            800 TOUGH
            Nokia 2720 Flip
            Nokia 8110 4G
            Nokia 800
            שייאומי מקשים
            Nokia 215
            6300 Nokia

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
            #25

            @יושב-אהלים אולי באמת משהוא יעשה רשימה של הפלאפונים דור 3/2 ורשימה של דור 4
            לתועלת הציבור!!!

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • י יושב אהלים

              @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

              אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
              אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

              @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
              800 TOUGH
              Nokia 2720 Flip
              Nokia 8110 4G
              Nokia 800
              שייאומי מקשים
              Nokia 215
              6300 Nokia

              S מנותק
              S מנותק
              Snz
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

              @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

              אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
              אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

              @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
              800 TOUGH
              Nokia 2720 Flip
              Nokia 8110 4G
              Nokia 800
              שייאומי מקשים
              Nokia 215
              6300 Nokia

              נוקיה 220
              נוקיה 225

              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @יושב-אהלים אולי באמת משהוא יעשה רשימה של הפלאפונים דור 3/2 ורשימה של דור 4
                לתועלת הציבור!!!

                S מנותק
                S מנותק
                Snz
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                @יושב-אהלים אולי באמת משהוא יעשה רשימה של הפלאפונים דור 3/2 ורשימה של דור 4
                לתועלת הציבור!!!

                אני על זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • S Snz

                  @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                  @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                  אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
                  אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

                  @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
                  800 TOUGH
                  Nokia 2720 Flip
                  Nokia 8110 4G
                  Nokia 800
                  שייאומי מקשים
                  Nokia 215
                  6300 Nokia

                  נוקיה 220
                  נוקיה 225

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28
                  פוסט זה נמחק!
                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    פוסט זה נמחק!

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יושב אהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                    @snz מה עם 208 ו C2?

                    זה דור 3.

                    ראובן שבתיר יהושע זופניקי 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • י יושב אהלים

                      @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                      @snz מה עם 208 ו C2?

                      זה דור 3.

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                      @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                      @snz מה עם 208 ו C2?

                      זה דור 3.

                      @snz אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                      אני על זה

                      ניתן לו לעשות רשימה במקום לשאול עכשיו על כל פלאפון....
                      אבל תודה מראש

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • י יושב אהלים

                        @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                        אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
                        אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

                        @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
                        800 TOUGH
                        Nokia 2720 Flip
                        Nokia 8110 4G
                        Nokia 800
                        שייאומי מקשים
                        Nokia 215
                        6300 Nokia

                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                        @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                        אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
                        אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

                        @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
                        800 TOUGH
                        Nokia 2720 Flip
                        Nokia 8110 4G
                        Nokia 800
                        שייאומי מקשים
                        Nokia 215
                        6300 Nokia

                        Nokia 220
                        Nokia 225
                        xiomi qin qf9
                        xiomi qin ff21s

                        הבלוג שלי
                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                          @ילדנזק ברוך הבא לעולם שבו ועדה בתהליכי פירוק מחליטה על הנעשה בתחום התקשורת החרדי

                          יהושע זופניקי מנותק
                          יהושע זופניקי מנותק
                          יהושע זופניק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @קינג-קומפיוטר בשביל זה יש את ועד רבני קארלין שהצליחו עליהם בגדול

                          בפורום הנפלא הזה הידע הוא מוצר בכלל לא קשה להשגה רק תאסוף אותו בעדינות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • י יושב אהלים

                            @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                            @snz מה עם 208 ו C2?

                            זה דור 3.

                            יהושע זופניקי מנותק
                            יהושע זופניקי מנותק
                            יהושע זופניק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @יושב-אהלים ואיזה דור זה יאנג?

                            בפורום הנפלא הזה הידע הוא מוצר בכלל לא קשה להשגה רק תאסוף אותו בעדינות

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • יהושע זופניקי יהושע זופניק

                              @יושב-אהלים ואיזה דור זה יאנג?

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aiib
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @יהושע-זופניק דור 3 [אבל לא 3.5]

                              יהושע זופניקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                Snz
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                https://mitmachim.top/topic/25738

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • A aiib

                                  @יהושע-זופניק דור 3 [אבל לא 3.5]

                                  יהושע זופניקי מנותק
                                  יהושע זופניקי מנותק
                                  יהושע זופניק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @aiib

                                  @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                                  [אבל לא 3.5]

                                  שזה אומר?

                                  בפורום הנפלא הזה הידע הוא מוצר בכלל לא קשה להשגה רק תאסוף אותו בעדינות

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יהושע זופניקי יהושע זופניק

                                    @aiib

                                    @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                                    [אבל לא 3.5]

                                    שזה אומר?

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37

                                    @יהושע-זופניק זה משנה לגבי גלישה

                                    bestB תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • A aiib

                                      @יהושע-זופניק זה משנה לגבי גלישה

                                      bestB מנותק
                                      bestB מנותק
                                      best
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #38

                                      @aiib יש גם את זה הנוקיה 8110 בכשר אורגינל
                                      http://mymobile.co.il/items/3945249-NOKIA-8110-4G-נוקיה

                                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • bestB best

                                        @aiib יש גם את זה הנוקיה 8110 בכשר אורגינל
                                        http://mymobile.co.il/items/3945249-NOKIA-8110-4G-נוקיה

                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @best יש על זה אשכול חדש וזה נכתב שם https://mitmachim.top/post/347272

                                        bestB תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                          @best יש על זה אשכול חדש וזה נכתב שם https://mitmachim.top/post/347272

                                          bestB מנותק
                                          bestB מנותק
                                          best
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @ראובן-שבתי מישהוא יודע אם אולי בקרוב וועדת הרבנים יחליטו סוף סוף לעשות טלפון כשר
                                          דור 5!?

                                          S י זונדל גרנדז 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר