דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. איסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן

איסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
121 פוסטים 32 כותבים 7.1k צפיות 24 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A aiib

    @ילדנזק אולי אין צורך שהחרדים יתנגדו?!
    אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

    הנני העניה מנותק
    הנני העניה מנותק
    הנני העני
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

    אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

    אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
    אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

    :::

    אולי נציע לנוקיה לעשות דגם עדכני? 😊

    :::

    אילו מכשירים יש?
    תודה , ערב טוב.

    .

    A י 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • הנני העניה הנני העני

      @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

      אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

      אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
      אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

      :::

      אולי נציע לנוקיה לעשות דגם עדכני? 😊

      :::

      אילו מכשירים יש?
      תודה , ערב טוב.

      A מנותק
      A מנותק
      aiib
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

      אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

      זה עוד מעט גם בדור 3 לא יהיה לך.
      סה"כ התחליפים יבואו קודם לכן כי לא יהיה אפשר למכור לך C2 ב600 שקל

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • הנני העניה הנני העני

        @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

        אולי זה רק יגרום שיביאו מכשירים קצת יותר מתקדמים?!

        אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
        אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

        :::

        אולי נציע לנוקיה לעשות דגם עדכני? 😊

        :::

        אילו מכשירים יש?
        תודה , ערב טוב.

        י מנותק
        י מנותק
        יושב אהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יושב אהלים
        #24

        @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

        אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
        אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

        @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
        800 TOUGH
        Nokia 2720 Flip
        Nokia 8110 4G
        Nokia 800
        שייאומי מקשים
        Nokia 215
        6300 Nokia

        ראובן שבתיר S מישהו12מ שמואל ש.ש 4 תגובות תגובה אחרונה
        5
        • י יושב אהלים

          @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

          אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
          אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

          @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
          800 TOUGH
          Nokia 2720 Flip
          Nokia 8110 4G
          Nokia 800
          שייאומי מקשים
          Nokia 215
          6300 Nokia

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
          #25

          @יושב-אהלים אולי באמת משהוא יעשה רשימה של הפלאפונים דור 3/2 ורשימה של דור 4
          לתועלת הציבור!!!

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י יושב אהלים

            @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

            אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
            אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

            @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
            800 TOUGH
            Nokia 2720 Flip
            Nokia 8110 4G
            Nokia 800
            שייאומי מקשים
            Nokia 215
            6300 Nokia

            S מנותק
            S מנותק
            Snz
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

            @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

            אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
            אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

            @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
            800 TOUGH
            Nokia 2720 Flip
            Nokia 8110 4G
            Nokia 800
            שייאומי מקשים
            Nokia 215
            6300 Nokia

            נוקיה 220
            נוקיה 225

            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @יושב-אהלים אולי באמת משהוא יעשה רשימה של הפלאפונים דור 3/2 ורשימה של דור 4
              לתועלת הציבור!!!

              S מנותק
              S מנותק
              Snz
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

              @יושב-אהלים אולי באמת משהוא יעשה רשימה של הפלאפונים דור 3/2 ורשימה של דור 4
              לתועלת הציבור!!!

              אני על זה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • S Snz

                @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
                אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

                @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
                800 TOUGH
                Nokia 2720 Flip
                Nokia 8110 4G
                Nokia 800
                שייאומי מקשים
                Nokia 215
                6300 Nokia

                נוקיה 220
                נוקיה 225

                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28
                פוסט זה נמחק!
                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  פוסט זה נמחק!

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יושב אהלים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                  @snz מה עם 208 ו C2?

                  זה דור 3.

                  ראובן שבתיר יהושע זופניקי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • י יושב אהלים

                    @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                    @snz מה עם 208 ו C2?

                    זה דור 3.

                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתי
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                    @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                    @snz מה עם 208 ו C2?

                    זה דור 3.

                    @snz אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                    אני על זה

                    ניתן לו לעשות רשימה במקום לשאול עכשיו על כל פלאפון....
                    אבל תודה מראש

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • י יושב אהלים

                      @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                      אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
                      אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

                      @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
                      800 TOUGH
                      Nokia 2720 Flip
                      Nokia 8110 4G
                      Nokia 800
                      שייאומי מקשים
                      Nokia 215
                      6300 Nokia

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @יושב-אהלים אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                      @הנני-העני אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                      אוקי , אז לעניינו תכלס עכשיו - יש מכשיר דור 4 כשר שהוא לא כמו שיאומי שעולה הרבה ויש בו גירסאות עם אפלקיציות וכדומה?
                      אניי מחפש משהו כמו c2 או 208 רק בגירסאת 4g.

                      @הנני-העני יש עוד הרבה מכירים כשרים שתומכים בדור 4:
                      800 TOUGH
                      Nokia 2720 Flip
                      Nokia 8110 4G
                      Nokia 800
                      שייאומי מקשים
                      Nokia 215
                      6300 Nokia

                      Nokia 220
                      Nokia 225
                      xiomi qin qf9
                      xiomi qin ff21s

                      הבלוג שלי
                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                        @ילדנזק ברוך הבא לעולם שבו ועדה בתהליכי פירוק מחליטה על הנעשה בתחום התקשורת החרדי

                        יהושע זופניקי מנותק
                        יהושע זופניקי מנותק
                        יהושע זופניק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @קינג-קומפיוטר בשביל זה יש את ועד רבני קארלין שהצליחו עליהם בגדול

                        בפורום הנפלא הזה הידע הוא מוצר בכלל לא קשה להשגה רק תאסוף אותו בעדינות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • י יושב אהלים

                          @ראובן-שבתי אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                          @snz מה עם 208 ו C2?

                          זה דור 3.

                          יהושע זופניקי מנותק
                          יהושע זופניקי מנותק
                          יהושע זופניק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @יושב-אהלים ואיזה דור זה יאנג?

                          בפורום הנפלא הזה הידע הוא מוצר בכלל לא קשה להשגה רק תאסוף אותו בעדינות

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יהושע זופניקי יהושע זופניק

                            @יושב-אהלים ואיזה דור זה יאנג?

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @יהושע-זופניק דור 3 [אבל לא 3.5]

                            יהושע זופניקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • S מנותק
                              S מנותק
                              Snz
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              https://mitmachim.top/topic/25738

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • A aiib

                                @יהושע-זופניק דור 3 [אבל לא 3.5]

                                יהושע זופניקי מנותק
                                יהושע זופניקי מנותק
                                יהושע זופניק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @aiib

                                @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                                [אבל לא 3.5]

                                שזה אומר?

                                בפורום הנפלא הזה הידע הוא מוצר בכלל לא קשה להשגה רק תאסוף אותו בעדינות

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • יהושע זופניקי יהושע זופניק

                                  @aiib

                                  @aiib אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                                  [אבל לא 3.5]

                                  שזה אומר?

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @יהושע-זופניק זה משנה לגבי גלישה

                                  bestB תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • A aiib

                                    @יהושע-זופניק זה משנה לגבי גלישה

                                    bestB מנותק
                                    bestB מנותק
                                    best
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @aiib יש גם את זה הנוקיה 8110 בכשר אורגינל
                                    http://mymobile.co.il/items/3945249-NOKIA-8110-4G-נוקיה

                                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • bestB best

                                      @aiib יש גם את זה הנוקיה 8110 בכשר אורגינל
                                      http://mymobile.co.il/items/3945249-NOKIA-8110-4G-נוקיה

                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתי
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @best יש על זה אשכול חדש וזה נכתב שם https://mitmachim.top/post/347272

                                      bestB תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                        @best יש על זה אשכול חדש וזה נכתב שם https://mitmachim.top/post/347272

                                        bestB מנותק
                                        bestB מנותק
                                        best
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @ראובן-שבתי מישהוא יודע אם אולי בקרוב וועדת הרבנים יחליטו סוף סוף לעשות טלפון כשר
                                        דור 5!?

                                        S י זונדל גרנדז 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • bestB best

                                          @ראובן-שבתי מישהוא יודע אם אולי בקרוב וועדת הרבנים יחליטו סוף סוף לעשות טלפון כשר
                                          דור 5!?

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          Snz
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @best אמר באיסור ליבאות מכשירים דור 2 ו 3 כבר כאן:

                                          @ראובן-שבתי מישהוא יודע אם אולי בקרוב וועדת הרבנים יחליטו סוף סוף לעשות טלפון כשר
                                          דור 5!?

                                          בקושי יש רגיל אז אתה רוצה כשר?!?!?!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר