מחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג
-
יש לי יאנג תומך ואני רוצה להסיר אפשרויות בהגדרות לדוגמא שימוש בנתונים אשמח לדעת אם מישהו יודע תודה רבה
@יוני הפעולה שאתה מבקש לעשות חייבת להיות כלולה בעריכת ההגדרות.
יש קובץ בsystem/app/settings.apkשזה למעשה ההגדרות.
אתה צריך לפרוק אותו עם תוכנה כמו apk easy tool (גוגל...) לדעת לערוך את הקבצים שם.
אני יודע שזה נמצא באחד הxmlים בתוך res.
אבל כל הקבצים בתוך res זה או תמונות או xml
....השאלה כמה זה חשוב לך
-
@יוני הפעולה שאתה מבקש לעשות חייבת להיות כלולה בעריכת ההגדרות.
יש קובץ בsystem/app/settings.apkשזה למעשה ההגדרות.
אתה צריך לפרוק אותו עם תוכנה כמו apk easy tool (גוגל...) לדעת לערוך את הקבצים שם.
אני יודע שזה נמצא באחד הxmlים בתוך res.
אבל כל הקבצים בתוך res זה או תמונות או xml
....השאלה כמה זה חשוב לך
-
@יוני הפעולה שאתה מבקש לעשות חייבת להיות כלולה בעריכת ההגדרות.
יש קובץ בsystem/app/settings.apkשזה למעשה ההגדרות.
אתה צריך לפרוק אותו עם תוכנה כמו apk easy tool (גוגל...) לדעת לערוך את הקבצים שם.
אני יודע שזה נמצא באחד הxmlים בתוך res.
אבל כל הקבצים בתוך res זה או תמונות או xml
....השאלה כמה זה חשוב לך
-
@יוני למה אתה שואל 3 פעמים??
תשלח את הקובץ אני ינסה לעשות את זה אם זה ידפוק לך את ההגדרות אני לא אחראי תאלץ להתקין את הגירסא מחדש.
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
לא מצאתי כזה דבר
אם יש לך סייר שתומך ברוט, אתה נותן לי את הקובץ הזה בלבד:
system/app/settings.apk -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל יש לי כל מיני סיירים באיזה סייר זה נמצא בטוח?
miXplorer
Root explorer -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
