דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מערכת הפעלה - חלונות 7 !

מערכת הפעלה - חלונות 7 !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
9 פוסטים 4 כותבים 195 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ מנותק
    צ מנותק
    צבי מחשבים.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
    הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
    תודה לעוזרים .

    B A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • צ צבי מחשבים.

      יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
      הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
      תודה לעוזרים .

      B מנותק
      B מנותק
      bbn
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
      #2

      @צבי-מחשבים פה בפורום יש רק באנגלית, ובלי סטארטר, לפחות מה שאני מכיר
      יעזור ?

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • B bbn

        @צבי-מחשבים פה בפורום יש רק באנגלית, ובלי סטארטר, לפחות מה שאני מכיר
        יעזור ?

        צ מנותק
        צ מנותק
        צבי מחשבים.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @bbn אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

        @צבי-מחשבים פה בפורום יש רק באנגלית, ובלי סטארטר, לפחות מה שאני מכיר
        יעזור ?

        לא, אני מחפש ספציפית עברית, התקנות של שפה זה בלאגן .

        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צ צבי מחשבים.

          יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
          הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
          תודה לעוזרים .

          A0533057932A מנותק
          A0533057932A מנותק
          A0533057932
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

          יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
          הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
          תודה לעוזרים .

          אני באמצע להכין כזה קובץ
          מבוסס על הקובץ מ2011
          שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה'

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • A0533057932A A0533057932

            @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

            יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
            הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
            תודה לעוזרים .

            אני באמצע להכין כזה קובץ
            מבוסס על הקובץ מ2011
            שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה'

            צ מנותק
            צ מנותק
            צבי מחשבים.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

            @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

            יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
            הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
            תודה לעוזרים .

            אני באמצע להכין כזה קובץ
            מבוסס על הקובץ מ2011
            שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה'

            וואו, זה מעולה, אני מקווה שאכנס לכאן בעתיד, אתה תכניס בו את כלל המהדורות ? מאיזו שנה הגירסא ?

            A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צ צבי מחשבים.

              @a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

              @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

              יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
              הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
              תודה לעוזרים .

              אני באמצע להכין כזה קובץ
              מבוסס על הקובץ מ2011
              שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה'

              וואו, זה מעולה, אני מקווה שאכנס לכאן בעתיד, אתה תכניס בו את כלל המהדורות ? מאיזו שנה הגירסא ?

              A0533057932A מנותק
              A0533057932A מנותק
              A0533057932
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי A0533057932
              #6

              @צבי-מחשבים יש בו 9 מהדורות
              אני כעת באמצע להזריק אליו את העדכונים (תשעים ומשהו עדכונים לכל מהדורה בנפרד) בנתיים השלמתי את סטארטר ובהרצת ווינדוס אפדט לאחר מכן נכתב שיש לו רק 9 עדכונים ממתינים
              ואת הום בייסיק 64 שבו היה 14 עדכונים ממתינים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • צ צבי מחשבים.

                @bbn אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                @צבי-מחשבים פה בפורום יש רק באנגלית, ובלי סטארטר, לפחות מה שאני מכיר
                יעזור ?

                לא, אני מחפש ספציפית עברית, התקנות של שפה זה בלאגן .

                מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                התקנות של שפה זה בלאגן .

                לא אפשרי בסטארטר

                @a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                מבוסס על הקובץ מ2011

                אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?

                @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
                הקובץ מ-2014,

                הבלוג שלי
                https://aiv-dev.com/he-IL/

                A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מישהו12מ מישהו12

                  @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                  התקנות של שפה זה בלאגן .

                  לא אפשרי בסטארטר

                  @a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                  מבוסס על הקובץ מ2011

                  אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?

                  @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                  יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
                  הקובץ מ-2014,

                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מישהו12 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                  @a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                  מבוסס על הקובץ מ2011

                  אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?

                  @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                  יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
                  

                  הקובץ מ-2014,

                  אני מזריק אליו את כל העדכונים

                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • A0533057932A A0533057932

                    @מישהו12 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                    @a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                    מבוסס על הקובץ מ2011

                    אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?

                    @צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:

                    יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
                    

                    הקובץ מ-2014,

                    אני מזריק אליו את כל העדכונים

                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @a0533057932 יפה.
                    מחכה לקובץ 🙂 תודה רבה

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר