מערכת הפעלה - חלונות 7 !
-
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
תודה לעוזרים . -
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
תודה לעוזרים . -
@bbn אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
@צבי-מחשבים פה בפורום יש רק באנגלית, ובלי סטארטר, לפחות מה שאני מכיר
יעזור ?לא, אני מחפש ספציפית עברית, התקנות של שפה זה בלאגן .
-
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
תודה לעוזרים .@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
תודה לעוזרים .אני באמצע להכין כזה קובץ
מבוסס על הקובץ מ2011
שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה' -
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
תודה לעוזרים .אני באמצע להכין כזה קובץ
מבוסס על הקובץ מ2011
שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה'@a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
תודה לעוזרים .אני באמצע להכין כזה קובץ
מבוסס על הקובץ מ2011
שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה'וואו, זה מעולה, אני מקווה שאכנס לכאן בעתיד, אתה תכניס בו את כלל המהדורות ? מאיזו שנה הגירסא ?
-
@a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, יש משהו מעודכן יותר ? עם כל הגירסאות, כולל starter .
תודה לעוזרים .אני באמצע להכין כזה קובץ
מבוסס על הקובץ מ2011
שאגמור אפרסם אותו בעזרת ה'וואו, זה מעולה, אני מקווה שאכנס לכאן בעתיד, אתה תכניס בו את כלל המהדורות ? מאיזו שנה הגירסא ?
@צבי-מחשבים יש בו 9 מהדורות
אני כעת באמצע להזריק אליו את העדכונים (תשעים ומשהו עדכונים לכל מהדורה בנפרד) בנתיים השלמתי את סטארטר ובהרצת ווינדוס אפדט לאחר מכן נכתב שיש לו רק 9 עדכונים ממתינים
ואת הום בייסיק 64 שבו היה 14 עדכונים ממתינים -
@bbn אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
@צבי-מחשבים פה בפורום יש רק באנגלית, ובלי סטארטר, לפחות מה שאני מכיר
יעזור ?לא, אני מחפש ספציפית עברית, התקנות של שפה זה בלאגן .
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
התקנות של שפה זה בלאגן .
לא אפשרי בסטארטר
@a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
מבוסס על הקובץ מ2011
אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014, -
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
התקנות של שפה זה בלאגן .
לא אפשרי בסטארטר
@a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
מבוסס על הקובץ מ2011
אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .
הקובץ מ-2014,@מישהו12 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
@a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
מבוסס על הקובץ מ2011
אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .הקובץ מ-2014,
אני מזריק אליו את כל העדכונים
-
@מישהו12 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
@a0533057932 אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
מבוסס על הקובץ מ2011
אבל אז לכאורה הוא יהיה פחות מעודכן לא?
@צבי-מחשבים אמר במערכת הפעלה - חלונות 7 !:
יש לי קובץ ISO בו כל הגירסאות של חלונות 7 בעברית .הקובץ מ-2014,
אני מזריק אליו את כל העדכונים
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
תודה רבה