דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10"

עזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
86 פוסטים 6 כותבים 4.5k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק קבצן

    @הנני-העני כן

    B מנותק
    B מנותק
    bbn
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
    #32

    @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

    @הנני-העני כן

    איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס מתי שכן הצלחת?

    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B bbn

      @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

      @הנני-העני כן

      איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס מתי שכן הצלחת?

      ק מנותק
      ק מנותק
      קבצן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @bbn אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

      @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

      @הנני-העני כן

      איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס ?

      אני מוריד רופוס ובוחר בכרטיס ובISO!

      B תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ק קבצן

        @bbn אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

        @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

        @הנני-העני כן

        איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס ?

        אני מוריד רופוס ובוחר בכרטיס ובISO!

        B מנותק
        B מנותק
        bbn
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
        #34

        @קבצן טוב אז לא יודע..
        אני בכל המקרים שראיתי שמישהו ניסה להעלות התקנה שנמצאת על כרטיס זיכרון דרך הביוס זה לא היה אפשרי

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • B bbn

          @קבצן טוב אז לא יודע..
          אני בכל המקרים שראיתי שמישהו ניסה להעלות התקנה שנמצאת על כרטיס זיכרון דרך הביוס זה לא היה אפשרי

          ק מנותק
          ק מנותק
          קבצן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #35

          @bbn ככה d2223843-2b6e-4451-aa7a-aa74d9459883-image.png

          הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ק קבצן

            @bbn ככה d2223843-2b6e-4451-aa7a-aa74d9459883-image.png

            הנני העניה מנותק
            הנני העניה מנותק
            הנני העני
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @קבצן
            וואו איזה ווידנוס עתיק יש לך
            איזו גירסא זה?
            ווידנוס 10 1803?

            .

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הנני העניה הנני העני

              @קבצן
              וואו איזה ווידנוס עתיק יש לך
              איזו גירסא זה?
              ווידנוס 10 1803?

              ק מנותק
              ק מנותק
              קבצן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @הנני-העני זה מחשב קטנצ'יק וענתיק
              ניסיתי להתקין עליו 10 אז הוא עבד לאט מידי ניסיתי 8.1 אז יש כמה אפליקציות שהוא טוען שרוזולציה נמוכה מידי
              ואז אני מנסה עכשיו להתקין 7

              B הנני העניה 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ק קבצן

                @הנני-העני זה מחשב קטנצ'יק וענתיק
                ניסיתי להתקין עליו 10 אז הוא עבד לאט מידי ניסיתי 8.1 אז יש כמה אפליקציות שהוא טוען שרוזולציה נמוכה מידי
                ואז אני מנסה עכשיו להתקין 7

                B מנותק
                B מנותק
                bbn
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
                #38

                @קבצן בכל מקרה גם אם הלך לך להתקין ולהעלות מהביוס את הכרטיס
                אז כרגע זה לא הולך
                ולכן תנסה בדיסק און קי אם יש לך

                ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B bbn

                  @קבצן בכל מקרה גם אם הלך לך להתקין ולהעלות מהביוס את הכרטיס
                  אז כרגע זה לא הולך
                  ולכן תנסה בדיסק און קי אם יש לך

                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קבצן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #39

                  @bbn יש לי אחד מפוצץ בחומר...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ק קבצן

                    @הנני-העני זה מחשב קטנצ'יק וענתיק
                    ניסיתי להתקין עליו 10 אז הוא עבד לאט מידי ניסיתי 8.1 אז יש כמה אפליקציות שהוא טוען שרוזולציה נמוכה מידי
                    ואז אני מנסה עכשיו להתקין 7

                    הנני העניה מנותק
                    הנני העניה מנותק
                    הנני העני
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #40

                    @קבצן
                    מה המפרט שלו?
                    כמה ראם? איזה סוג כונן? איזה מעבד?

                    .

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הנני העניה הנני העני

                      @קבצן
                      מה המפרט שלו?
                      כמה ראם? איזה סוג כונן? איזה מעבד?

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קבצן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קבצן
                      #41

                      @הנני-העני וייס איך וואס?
                      ראם 1 ASUS אינץ 10. משהו כזה.

                      ק הנני העניה 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קבצן

                        @הנני-העני וייס איך וואס?
                        ראם 1 ASUS אינץ 10. משהו כזה.

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קבצן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #42

                        @קבצן עכשיו שוב באמצע ההתקנה הוא כותב לי"שגיאה"

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קבצן

                          @קבצן עכשיו שוב באמצע ההתקנה הוא כותב לי"שגיאה"

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קבצן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי קבצן
                          #43

                          @קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
                          https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ק קבצן

                            @הנני-העני וייס איך וואס?
                            ראם 1 ASUS אינץ 10. משהו כזה.

                            הנני העניה מנותק
                            הנני העניה מנותק
                            הנני העני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @קבצן
                            1 ראם?!
                            אתה צריך 32 סיביות בשביל ווידנוס 10 אם כך
                            באמת מחשב חלש
                            אולי לינוקס כבר עדיף..

                            .

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הנני העניה הנני העני

                              @קבצן
                              1 ראם?!
                              אתה צריך 32 סיביות בשביל ווידנוס 10 אם כך
                              באמת מחשב חלש
                              אולי לינוקס כבר עדיף..

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קבצן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              @הנני-העני כבר דנו בזה מיטב המוחות והוחלט שביינתים אני מתקין את וינדוס 7

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קבצן

                                @קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
                                https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD

                                ק מנותק
                                ק מנותק
                                קבצן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

                                @קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
                                https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD

                                הנני העניה B 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ק קבצן

                                  @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

                                  @קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
                                  https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD

                                  הנני העניה מנותק
                                  הנני העניה מנותק
                                  הנני העני
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @קבצן
                                  לכאורה זה מתאים
                                  הורדה Windows.7.SP1.Hebrew.All.Versions.x86-x64.ISO (3.7 GB)
                                  כתוב 86 משמע שזה תואם 32 סיביות

                                  .

                                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הנני העניה הנני העני

                                    @קבצן
                                    לכאורה זה מתאים
                                    הורדה Windows.7.SP1.Hebrew.All.Versions.x86-x64.ISO (3.7 GB)
                                    כתוב 86 משמע שזה תואם 32 סיביות

                                    ק מנותק
                                    ק מנותק
                                    קבצן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #48

                                    @הנני-העני תגיד לי.
                                    נכון שאתה מתפלל שאצליח?

                                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ק קבצן

                                      @הנני-העני תגיד לי.
                                      נכון שאתה מתפלל שאצליח?

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קבצן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #49

                                      @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

                                      @הנני-העני תגיד לי.
                                      נכון שאתה מתפלל שאצליח?

                                      כי עכשיו התחלתי שוב את הצריבה (לפני 7 ) וזה כבר צרב יותר מחצי!!!

                                      הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קבצן

                                        @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

                                        @קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
                                        https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD

                                        B מנותק
                                        B מנותק
                                        bbn
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #50

                                        @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

                                        @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

                                        @קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
                                        https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD

                                        זה קובץ מעולה
                                        השתמשתי בו כבר מספר פעמים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ק קבצן

                                          @קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":

                                          @הנני-העני תגיד לי.
                                          נכון שאתה מתפלל שאצליח?

                                          כי עכשיו התחלתי שוב את הצריבה (לפני 7 ) וזה כבר צרב יותר מחצי!!!

                                          הנני העניה מנותק
                                          הנני העניה מנותק
                                          הנני העני
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #51

                                          @קבצן
                                          ב"ה
                                          זה לא אני
                                          זה הסייעתא דשמיא שיש לך עכשיו 😊

                                          .

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר