עזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10"
-
@הנני-העני כן
@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@הנני-העני כן
איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס מתי שכן הצלחת?
-
@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@הנני-העני כן
איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס מתי שכן הצלחת?
@bbn אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@הנני-העני כן
איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס ?
אני מוריד רופוס ובוחר בכרטיס ובISO!
-
@bbn אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@הנני-העני כן
איך הכנסת את הISO לתוך הכרטיס ?
אני מוריד רופוס ובוחר בכרטיס ובISO!
-
@קבצן טוב אז לא יודע..
אני בכל המקרים שראיתי שמישהו ניסה להעלות התקנה שנמצאת על כרטיס זיכרון דרך הביוס זה לא היה אפשרי -
@הנני-העני זה מחשב קטנצ'יק וענתיק
ניסיתי להתקין עליו 10 אז הוא עבד לאט מידי ניסיתי 8.1 אז יש כמה אפליקציות שהוא טוען שרוזולציה נמוכה מידי
ואז אני מנסה עכשיו להתקין 7 -
@הנני-העני זה מחשב קטנצ'יק וענתיק
ניסיתי להתקין עליו 10 אז הוא עבד לאט מידי ניסיתי 8.1 אז יש כמה אפליקציות שהוא טוען שרוזולציה נמוכה מידי
ואז אני מנסה עכשיו להתקין 7 -
@קבצן בכל מקרה גם אם הלך לך להתקין ולהעלות מהביוס את הכרטיס
אז כרגע זה לא הולך
ולכן תנסה בדיסק און קי אם יש לך -
@הנני-העני זה מחשב קטנצ'יק וענתיק
ניסיתי להתקין עליו 10 אז הוא עבד לאט מידי ניסיתי 8.1 אז יש כמה אפליקציות שהוא טוען שרוזולציה נמוכה מידי
ואז אני מנסה עכשיו להתקין 7 -
@הנני-העני וייס איך וואס?
ראם 1 ASUS אינץ 10. משהו כזה. -
@הנני-העני וייס איך וואס?
ראם 1 ASUS אינץ 10. משהו כזה. -
@הנני-העני וייס איך וואס?
ראם 1 ASUS אינץ 10. משהו כזה. -
@קבצן
1 ראם?!
אתה צריך 32 סיביות בשביל ווידנוס 10 אם כך
באמת מחשב חלש
אולי לינוקס כבר עדיף..@הנני-העני כבר דנו בזה מיטב המוחות והוחלט שביינתים אני מתקין את וינדוס 7
-
@קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD -
@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD -
@קבצן
לכאורה זה מתאים
הורדה Windows.7.SP1.Hebrew.All.Versions.x86-x64.ISO (3.7 GB)
כתוב 86 משמע שזה תואם 32 סיביות@הנני-העני תגיד לי.
נכון שאתה מתפלל שאצליח? -
@הנני-העני תגיד לי.
נכון שאתה מתפלל שאצליח?@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@הנני-העני תגיד לי.
נכון שאתה מתפלל שאצליח?כי עכשיו התחלתי שוב את הצריבה (לפני 7 ) וזה כבר צרב יותר מחצי!!!
-
@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyD@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@קבצן אמר בעזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10":
@קבצן אולי זה קובץ וינדוס לא טוב בכלל?
https://fm.mitm.top/index.php/s/DpxC2WDWGpYJPyDזה קובץ מעולה
השתמשתי בו כבר מספר פעמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
