עזרה מזגן נייד 2 חלקים
-
@חכם-בלילה ישנם שני צינורות גז המחברים בין המעבה (מדחס) למאייד (המזגן עצמו) אחד דק שהוא מוליך את הגז הקר מהמעבה למאייד והשני עבה יותר שמחזיר את הגז למעבה בתום הסיבוב כך שיתקרר שוב, מה שעליך לעשות פשוט מאד, קוראים לזה יניקת גז, המטרה היא שהגז יכנס לתוך המעבה וישאר שם עד לפעם הבאה שתחבר אותו חזרה למזגן, בשביל כך עליך לסגור את ברז היציאה מהמעבה לצינור הדק ואז להפעיל את המזגן על קירור ובערך אחרי דקה לסגור את הברז של הצינור העבה ואז תוכל ברגוע לנתק את הצינורות ולהעביר את המזגן לאן שתרצה, בהצלחה
-
@elazar אמר בעזרה מזגן נייד 2 חלקים:
@חכם-בלילה זה כמו מזגן רגיל שיש שני ברזים בחיבורים של הגז??
מסתבר שכן אחרת איך בדיוק חילקו בין המעבה למאייד? 🧐
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה מזגן נייד 2 חלקים:
ואז להפעיל את המזגן על קירור ובערך אחרי דקה לסגור את הברז של הצינור העבה
תלוי כמה כ"ס, כי כמה שיותר כ"ס אז זה יותר גז, אז לוקח יותר זמן עד שכל הגז נכנס למדחס.
-
@חכם-בלילה צר לי לבשר שככל הנראה זה בלתי אפשרי לפרק בלי לאבד גז (לפחות חלק - ניתן לדחוס לתוך הצינורות שסתומים תואמים שיעצרו את הדליפה אך לא יותר מכך
-
@חכם-בלילה עד כמה שידוע לי אין אפשרות
-
@שלמה-ווייס הרבה יותר גרוע
זה בכלל מערכת סגורה שלא נועדה לפירוק ורק צרות נגרם אם מפרקים -
@חכם-בלילה אמר בעזרה מזגן נייד 2 חלקים:
בדקתי זה לא כמו מזגן רגיל אין לו ברזים בחיבורים של הגז בכלל אם למישהו יש רעיון איך לעזור בכל זאת אשמח לשמוע
כמה כוח סוס זה?
תחשוב אם שווה לך לשלם על מילוי גז (או לקנות בלון בעצמך כדי לחסוך את דמי התיווך הרבים שהטכנאים לוקחים על מילוי) -
@שמואל-ש לא קשור, צריך גם מכשיר מיוחד לוואקום (או לחילופין לדעת איך לעשות וויש ) וגם צריך את צינורות המילוי והשעונים ובעיקר צריך את הידע לזה, לכן הכי טוב לקחת טכנאי זה כלל לא יקר מילוי גז, בלון גז ירוק לבד עולה 400 ש"ח בערך ל11 KG מזגן 1 כ"ס כמדומני צריך חצי קילו ולא יהיה לו מה לעשות עם השאר (אא"כ אתה מציע לו להיות טכנאי מזגנים)
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה מזגן נייד 2 חלקים:
צריך גם מכשיר מיוחד לוואקום
יש הרי פיתרונות-להוציא מהדק וכו', לא?
@שלמה-ווייס אמר בעזרה מזגן נייד 2 חלקים:
בלון גז ירוק לבד עולה 400 ש"ח בערך
מי אמר שיש לו את הגז הישן? אולי יש לו את החדש ואת זה אפשר למצוא ב-250 ש"ח
-
-
@שלמה-ווייס זה מערכת סגורה בין המדחס לחלק הפנימי ואין חיבורים וברגע שאתה רוצה להפריד זה רק לחתוך ולהלחים
-
שם היה מעשה בדגם מסוים של מזגן 2 כ"ס שבפס ייצור של כל הדגם שכחו לשים משתיק קול ליד המדחס
והטכנאי של תדיראן יחד עם המתקין הנ"ל עבדו להרכיב לו משתיק קול באופן ידני
במהלך העבודה זה כולל חיתוך והלחמה של הצינורות ונשארו סיגים מהנחושת בתוך הצינור
וע"ז אמר הטכנאי של תדיראן שאין צורך לבצע שאיבה של הסיגים וכ"ש לא של האויר -
@הרב-משה כנראה שם שאבו את הגז וסגרו את הברזים לפני חיתוך הצינורות ולכן האוויר שהיה שם זה עוד איכשהוא בקטנה (-לא נקרא עבודה מקצועית וגם כנראה הצנרת לא היתה ארוכה מדי) אבל במקרה של פתיחת המדחס לאוויר העולם ושחרור הגז ובמקומו ממלא אוויר את המדחס דבר ראשון כבר במילוי הגז יהיה בעיה כי גם כשהגז עוד נוזלי לא יהיה לו מקום וכ"ש שלא יהיה לו מקום להתאייד ותכלס' אין מצב שהמזגן יקרר כי אם לא יעשו לו וואקום רוב תכולת המדחס יהיה אוויר ואוויר לא מתקרר מפעולת העיבוי...