שיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים
-
@yeh אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@itapi אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
בעיית חומרה,זה קרה גם לי פעם
מה הפיתרון?
חנות/מעבדה לכאורה...
-
@yeh אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@סתם-אחד אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@yeh אולי על רמקול?
לא על רמקול
אני חושב שאולי צריך לנקות את הדיבורית אבל אני לא מוצא המיקום של הדיבורית?בעיית חומרה,זה קרה גם לי פעם
-
@itapi אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
בעיית חומרה,זה קרה גם לי פעם
אתה יודע אולי איפה המיקום של הדיבורית?
@yeh אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@itapi אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
בעיית חומרה,זה קרה גם לי פעם
אתה יודע אולי איפה המיקום של הדיבורית?
אני לא שמץ...אני די אפס בחומרה...
-
@yeh אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@itapi אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
בעיית חומרה,זה קרה גם לי פעם
אתה יודע אולי איפה המיקום של הדיבורית?
אני לא שמץ...אני די אפס בחומרה...
-
@itapi יאללה תתחיל.. אם אתה רוצה אתה מצליח בגדול..
@זונדל-גרנד אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@itapi יאללה תתחיל.. אם אתה רוצה אתה מצליח בגדול..
פחות מתחבר...חח
אין לי את המכניקה העדינה שיש למיודענו @כוכב-ירושלמי -
@זונדל-גרנד אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@itapi יאללה תתחיל.. אם אתה רוצה אתה מצליח בגדול..
פחות מתחבר...חח
אין לי את המכניקה העדינה שיש למיודענו @כוכב-ירושלמי@itapi
בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
קרדית שימי פון -
@itapi
בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
קרדית שימי פון@כוכב-ירושלמי
וכמובן אף פעם לא להשתמש בדבק 3 שניות רק במגע -
@כוכב-ירושלמי
וכמובן אף פעם לא להשתמש בדבק 3 שניות רק במגע@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@כוכב-ירושלמי
וכמובן אף פעם לא להשתמש בדבק 3 שניות רק במגעמדוע?
-
@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@כוכב-ירושלמי
וכמובן אף פעם לא להשתמש בדבק 3 שניות רק במגעמדוע?
@yeh
כי אם צריך לפתוח את הפלאפון ולבצע תיקון אי אפשר אחר כך או אם עשית איזה טעות אכלת אותה דבק מגע יותר קל להפריד -
@yeh
כי אם צריך לפתוח את הפלאפון ולבצע תיקון אי אפשר אחר כך או אם עשית איזה טעות אכלת אותה דבק מגע יותר קל להפריד@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@yeh
כי אם צריך לפתוח את הפלאפון ולבצע תיקון אי אפשר אחר כך או אם עשית איזה טעות אכלת אותה דבק מגע יותר קל להפרידהבנתי
תודה
-
@itapi
בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
קרדית שימי פון@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@itapi
בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
קרדית שימי פוןבא תפרסם את האתר שלך וזהו
-
@itapi
בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
קרדית שימי פון@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
לא עזר
-
@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
לא עזר
@yeh
בשביל זה יש תכנאים
תכנאי זה מקצוע בגדול כנראה זה הבעיה -
@yeh
בשביל זה יש תכנאים
תכנאי זה מקצוע בגדול כנראה זה הבעיה@כוכב-ירושלמי
זה אחד התקלות במכשיר הזה -
@כוכב-ירושלמי
זה אחד התקלות במכשיר הזה@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@כוכב-ירושלמי
זה אחד התקלות במכשיר הזהרופף אתה מתכוון לפלסטיק השחור שעליו יש את דיבורית שמחובר עם מדבקה (רופפת) או למה שיש בפנים?
כי מה שיש בפנים לא רופף -
@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:
@כוכב-ירושלמי
זה אחד התקלות במכשיר הזהרופף אתה מתכוון לפלסטיק השחור שעליו יש את דיבורית שמחובר עם מדבקה (רופפת) או למה שיש בפנים?
כי מה שיש בפנים לא רופף@yeh
לדיבורית עצמה -
יוכל ליות שזה היה רופף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות