דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. עזרה הדדית - שיאומי
  5. שיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים

שיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - שיאומי
44 פוסטים 11 כותבים 2.1k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ כוכב ירושלמי

    @yeh
    כי אם צריך לפתוח את הפלאפון ולבצע תיקון אי אפשר אחר כך או אם עשית איזה טעות אכלת אותה דבק מגע יותר קל להפריד

    Y מנותק
    Y מנותק
    yeh
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

    @yeh
    כי אם צריך לפתוח את הפלאפון ולבצע תיקון אי אפשר אחר כך או אם עשית איזה טעות אכלת אותה דבק מגע יותר קל להפריד

    הבנתי
    תודה 👍

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כ כוכב ירושלמי

      @itapi
      בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
      קרדית שימי פון

      I מנותק
      I מנותק
      itapi
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

      @itapi
      בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
      קרדית שימי פון

      בא תפרסם את האתר שלך וזהו

      הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • כ כוכב ירושלמי

        @itapi
        בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף
        קרדית שימי פון

        Y מנותק
        Y מנותק
        yeh
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

        בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף

        לא עזר

        כ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y yeh

          @כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

          בעיה ידועה בQF9 מה שצריך לעשות הוא להשים קצת דבק מסביב הדיבורית הבעיה שהוא רופף

          לא עזר

          כ מנותק
          כ מנותק
          כוכב ירושלמי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @yeh
          בשביל זה יש תכנאים
          תכנאי זה מקצוע בגדול כנראה זה הבעיה

          הגירסא הטובה ביותר הנחה לכמיות ניתן להשאיר הודעה בוואצפ 0534904059

          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • כ כוכב ירושלמי

            @yeh
            בשביל זה יש תכנאים
            תכנאי זה מקצוע בגדול כנראה זה הבעיה

            כ מנותק
            כ מנותק
            כוכב ירושלמי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @כוכב-ירושלמי
            זה אחד התקלות במכשיר הזה

            הגירסא הטובה ביותר הנחה לכמיות ניתן להשאיר הודעה בוואצפ 0534904059

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y yeh

              מישהו יודע מה הפיתרון? @itapi

              S מנותק
              S מנותק
              sxsx
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @yeh תקלף את הדבק מהמכסה מול המקרפון
              זה נראה לי מסנן רעשים שעושה צרות....

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S sxsx

                @yeh תקלף את הדבק מהמכסה מול המקרפון
                זה נראה לי מסנן רעשים שעושה צרות....

                Y מנותק
                Y מנותק
                yeh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @sxsx אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                @yeh תקלף את הדבק מהמכסה מול המקרפון
                זה נראה לי מסנן רעשים שעושה צרות....

                ניסיתי לא עזר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ כוכב ירושלמי

                  @כוכב-ירושלמי
                  זה אחד התקלות במכשיר הזה

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yeh
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                  @כוכב-ירושלמי
                  זה אחד התקלות במכשיר הזה

                  רופף אתה מתכוון לפלסטיק השחור שעליו יש את דיבורית שמחובר עם מדבקה (רופפת) או למה שיש בפנים?
                  כי מה שיש בפנים לא רופף

                  כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y yeh

                    @כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                    @כוכב-ירושלמי
                    זה אחד התקלות במכשיר הזה

                    רופף אתה מתכוון לפלסטיק השחור שעליו יש את דיבורית שמחובר עם מדבקה (רופפת) או למה שיש בפנים?
                    כי מה שיש בפנים לא רופף

                    כ מנותק
                    כ מנותק
                    כוכב ירושלמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @yeh
                    לדיבורית עצמה

                    הגירסא הטובה ביותר הנחה לכמיות ניתן להשאיר הודעה בוואצפ 0534904059

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y yeh

                      מישהו יודע מה הפיתרון? @itapi

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yeh
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי yeh
                      #31

                      @yeh לאחר בדיקה מעמיקה נמצא שהמכסה האחורי גורם לבעיה
                      אלא שאני מצליח להבין איך זה גורם לזה?
                      אולי ל@כוכב-ירושלמי יהיה פיתרון

                      S ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים סלאנים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        יוכל ליות שזה היה רופף

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y yeh

                          @yeh לאחר בדיקה מעמיקה נמצא שהמכסה האחורי גורם לבעיה
                          אלא שאני מצליח להבין איך זה גורם לזה?
                          אולי ל@כוכב-ירושלמי יהיה פיתרון

                          S מנותק
                          S מנותק
                          sxsx
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @yeh גם לי היה כך בדיוק,
                          וכשקילפתי את המסנן רעשים עבד מצויין

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y yeh

                            @yeh לאחר בדיקה מעמיקה נמצא שהמכסה האחורי גורם לבעיה
                            אלא שאני מצליח להבין איך זה גורם לזה?
                            אולי ל@כוכב-ירושלמי יהיה פיתרון

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הרב משה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            יש לי גם את אותה בעיה בשיאומי qin s1+
                            זה אותו פתרון?
                            איפה נמצא הדיבורית ואיפה המסנן רעשים?

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S sxsx

                              @yeh גם לי היה כך בדיוק,
                              וכשקילפתי את המסנן רעשים עבד מצויין

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              yeh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @sxsx אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                              @yeh גם לי היה כך בדיוק,
                              וכשקילפתי את המסנן רעשים עבד מצויין

                              אתה מתכוון לרשת?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה הרב משה

                                יש לי גם את אותה בעיה בשיאומי qin s1+
                                זה אותו פתרון?
                                איפה נמצא הדיבורית ואיפה המסנן רעשים?

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                yeh
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @הרב-משה אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                                יש לי גם את אותה בעיה בשיאומי qin s1+
                                זה אותו פתרון?
                                איפה נמצא הדיבורית ואיפה המסנן רעשים?

                                יש בזה מסנן רעשים מובנה
                                זה לא חומרה...

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y yeh

                                  @הרב-משה אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                                  יש לי גם את אותה בעיה בשיאומי qin s1+
                                  זה אותו פתרון?
                                  איפה נמצא הדיבורית ואיפה המסנן רעשים?

                                  יש בזה מסנן רעשים מובנה
                                  זה לא חומרה...

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הרב משה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @yeh אתה מתכוון תוכנה?

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הרב משה

                                    @yeh אתה מתכוון תוכנה?

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    yeh
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @הרב-משה אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                                    @yeh אתה מתכוון תוכנה?

                                    כן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הרב משה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @yeh ואיך מסירים אותה?

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה הרב משה

                                        @yeh ואיך מסירים אותה?

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        yeh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @הרב-משה אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                                        @yeh ואיך מסירים אותה?

                                        אצלך זה כנראה בעיה אחרת
                                        כי אין בזה מכסה נשלף

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y yeh

                                          @הרב-משה אמר בשיאומי מקשים QF9 אנשים מהצד השני שומעים את עצמם פעמיים:

                                          @yeh ואיך מסירים אותה?

                                          אצלך זה כנראה בעיה אחרת
                                          כי אין בזה מכסה נשלף

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הרב משה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @yeh שאלתי איך מסירים את התוכנה
                                          ולגבי המכסה הנשלף זה המכסה האחורי של הטלפון? כי גם ב QIN S1+ אפשר לפתוח את המכסה האחורי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר