עזרה| במציאת מכשיר אנדרואיד לשיחות sms מייל בנקים אבל לא גדול מדי
-
@יודלה אמר בעזרה| במציאת מכשיר אנדרואיד לשיחות sms מייל בנקים אבל לא גדול מדי:
@thmhe שיאומי כשר עם הודעות. ואת ההאפליקציות של הבנקים תוריד ב APK
למה אתה קורא לו שיאומי כשר?

-
@מישהו12 אמר בעזרה| במציאת מכשיר אנדרואיד לשיחות sms מייל בנקים אבל לא גדול מדי:
@יודלה הבנקים לא עובדים טוב בqin1s+.
שיקנה אם כבר את הF21Sמה זה הטלפון סטייל השיאומי האחרונים או משהוא אחר טוב דהיינו רץ
-
@דניאל-ביטון טווח מחיר של?
@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה| במציאת מכשיר אנדרואיד לשיחות sms מייל בנקים אבל לא גדול מדי:
@דניאל-ביטון טווח מחיר של?
לא משנה מחיר כמובן לא ותר מאפל

-
ושיהיה משהוא איכותי
:::לא qin 2 תודה

:::
@דניאל-ביטון תחפש באלי אקספרס טלפון אנדרואיד קטן ואתה יכול לחסום איזה אפליקציות שאתה רוצה
-
@דניאל-ביטון תחפש באלי אקספרס טלפון אנדרואיד קטן ואתה יכול לחסום איזה אפליקציות שאתה רוצה
@ssshmuel אני יודע לחסום ולמחוק אבל אני רוצה המלצה לא לחפש סתם
-
@ssshmuel אני יודע לחסום ולמחוק אבל אני רוצה המלצה לא לחפש סתם
@דניאל-ביטון יש מכשירים במאה שקל מקסימום....
-
@דניאל-ביטון יש מכשירים במאה שקל מקסימום....
@ssshmuel אני מחפש משהוא טוב
-
ושיהיה משהוא איכותי
:::לא qin 2 תודה

:::
@דניאל-ביטון אמר בעזרה| במציאת מכשיר אנדרואיד לשיחות sms מייל בנקים אבל לא גדול מדי:
ושיהיה משהוא איכותי
:::לא qin 2 תודה

:::
רוצה משהו איכותי באמת מהיר וקטן?
אם אתה רוצה להשקיע במכשיר הכי איכותי שקיים בקטן
אז זה המכשיר
https://www.unihertz.com/jelly-2.html
מומלץ בכל פה.
חוץ ממה שבקשת לא גדול מדי, וזה קטן.
אבל תסתכל במפרט שלו.
זה הקטן, גדול... -
@מישהו12 אמר בעזרה| במציאת מכשיר אנדרואיד לשיחות sms מייל בנקים אבל לא גדול מדי:
@יודלה הבנקים לא עובדים טוב בqin1s+.
שיקנה אם כבר את הF21Sמה זה הטלפון סטייל השיאומי האחרונים או משהוא אחר טוב דהיינו רץ
-
@יודלה אמר בעזרה| במציאת מכשיר אנדרואיד לשיחות sms מייל בנקים אבל לא גדול מדי:
@thmhe שיאומי כשר עם הודעות. ואת ההאפליקציות של הבנקים תוריד ב APK
עם את qin 2 הוא לא רוצה
זה על אחת כמה וכמה@דניאל-ביטון אם היית רוצה משהו קטן ורק SMS הייתי ממליץ על הפלאפון של ועד רבני קארלין - SAFE 10 אבל מכייון שאתה רוצה בנק וכדומה אז אולי תקח יאנג 1\2 או J 2 מיני וכאלה שה לא גדולים מדי וטובים כשיש עליהם רק SMS ובנק בלבד [עם שיחות כמובן וכו']
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות