מקלדת עיברית של סמסונג יאנג
-
תגובה: מקלדת בעברית ליאנג
למישהו יש מקורי? -
תגובה: מקלדת בעברית ליאנג
למישהו יש מקורי?@זעירא-דמן-חבריא אם תמצא אשמח גם אני חיפשתי נראה לי שזה חלק בהגדרות של השפה
-
@זעירא-דמן-חבריא אם תמצא אשמח גם אני חיפשתי נראה לי שזה חלק בהגדרות של השפה
@ייצי אם יש לך עברית במכשיר (ע"י מור לוקאל), וגם יש לך רוט, אז:
תכנס (עם סייר רוט - והרשאת רוט) לקובץ:SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XMLושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:
iw_IW;וכן תחת הכותרת SUPPORTLIST תוסיף את זה (כנ"ל לפי ABC):
iwככה:
(סימנתי בכתום את התוספות - ראה בתמונה בהמשך)
חשוב! אל תשתמשו בזה, אלא תעשו את אותה התוספת המסומנת בלבד בקובץ שנמצא אצלכם!<Country>Italy</Country> <CountryISO>it</CountryISO> <SalesCode>XEI</SalesCode> <LanguageSet> <Display> en_GB;en_US;en_AU;en_IE;en_NZ;en_ZA;ko_KR;de_AT;de_CH;de_DE;fr_FR;fr_CH; bg_BG;cs_CZ;da_DK;el_GR;es_ES;et_EE;fi_FI;ga_IE;hr_HR;hu_HU;is_IS;it_IT;iw_IW; lt_LT;lv_LV;mk_MK;nb_NO;nl_NL;nl_BE;pl_PL;pt_PT;ro_RO;sr_RS;sv_SE;tr_TR; ca_ES;eu_ES;gl_ES;kk_KZ;ru_RU; sk_SK; sl_SI; uk_UA; uz_UZ; az_AZ; hy_AM; ka_GE; es_US; pt_BR; </Display> <Input> <SupportList> en_GB;en_US;az;ca;cs;da;de;et;es;eu;el;fr;ga;gl;ka;hr;it;is;iw;kk;lv;lt;hu;nb;nl;pl;pt;ru;ro;fi;sr;sk;sl;sv;tr;uk;ko;hy;bg;mk; </SupportList> <EnableList> </EnableList> </Input> </LanguageSet> </SamsungMobileLanguage>
ואז: כיבוי של המכשיר-תפילה-והדלקה מחדש!
בהצלחה! -
@ייצי אם יש לך עברית במכשיר (ע"י מור לוקאל), וגם יש לך רוט, אז:
תכנס (עם סייר רוט - והרשאת רוט) לקובץ:SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XMLושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:
iw_IW;וכן תחת הכותרת SUPPORTLIST תוסיף את זה (כנ"ל לפי ABC):
iwככה:
(סימנתי בכתום את התוספות - ראה בתמונה בהמשך)
חשוב! אל תשתמשו בזה, אלא תעשו את אותה התוספת המסומנת בלבד בקובץ שנמצא אצלכם!<Country>Italy</Country> <CountryISO>it</CountryISO> <SalesCode>XEI</SalesCode> <LanguageSet> <Display> en_GB;en_US;en_AU;en_IE;en_NZ;en_ZA;ko_KR;de_AT;de_CH;de_DE;fr_FR;fr_CH; bg_BG;cs_CZ;da_DK;el_GR;es_ES;et_EE;fi_FI;ga_IE;hr_HR;hu_HU;is_IS;it_IT;iw_IW; lt_LT;lv_LV;mk_MK;nb_NO;nl_NL;nl_BE;pl_PL;pt_PT;ro_RO;sr_RS;sv_SE;tr_TR; ca_ES;eu_ES;gl_ES;kk_KZ;ru_RU; sk_SK; sl_SI; uk_UA; uz_UZ; az_AZ; hy_AM; ka_GE; es_US; pt_BR; </Display> <Input> <SupportList> en_GB;en_US;az;ca;cs;da;de;et;es;eu;el;fr;ga;gl;ka;hr;it;is;iw;kk;lv;lt;hu;nb;nl;pl;pt;ru;ro;fi;sr;sk;sl;sv;tr;uk;ko;hy;bg;mk; </SupportList> <EnableList> </EnableList> </Input> </LanguageSet> </SamsungMobileLanguage>
ואז: כיבוי של המכשיר-תפילה-והדלקה מחדש!
בהצלחה!@dfhzrhree אמר במקלדת עיברית של סמסונג יאנג:
ושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:
מה הפירוש לפי הabc?
-
@dfhzrhree אמר במקלדת עיברית של סמסונג יאנג:
ושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:
מה הפירוש לפי הabc?
-
@זעירא-דמן-חבריא יש שם רשימה של שפות מסודרת לפי סדר האותיות באנגלית. תמשיך באותו עיקרון.
@dfhzrhree סליחה על הבורות אבל לא הבנתע מה אני צריך לעשות
-
@dfhzrhree סליחה על הבורות אבל לא הבנתע מה אני צריך לעשות
-
@בראשית יש לך רוט?
אם כן, תעלה לכאן את הקובץ הזה: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
(תיכנס לתיקיה הראשית של המכשיר, בתוכה הכנס בבקשה לתיקיית SYSTEM, ושם במטותא הכנס לתיקיית CSC, יש שם קובץ בשם LANGUAGE.XML, תעלה אותו לכאן, במחילה). -
@בראשית יש לך רוט?
אם כן, תעלה לכאן את הקובץ הזה: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
(תיכנס לתיקיה הראשית של המכשיר, בתוכה הכנס בבקשה לתיקיית SYSTEM, ושם במטותא הכנס לתיקיית CSC, יש שם קובץ בשם LANGUAGE.XML, תעלה אותו לכאן, במחילה).@dfhzrhree יש לך את זה כן language.xml
-
@dfhzrhree יש לך את זה כן language.xml
-
@בראשית יש לך רוט?
אם כן, תעלה לכאן את הקובץ הזה: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
(תיכנס לתיקיה הראשית של המכשיר, בתוכה הכנס בבקשה לתיקיית SYSTEM, ושם במטותא הכנס לתיקיית CSC, יש שם קובץ בשם LANGUAGE.XML, תעלה אותו לכאן, במחילה). -
-
@dfhzrhree הוא לא נותן לי
יש לך איזה דרך אחרת? -
@dfhzrhree הוא לא נותן לי
יש לך איזה דרך אחרת? -
@dfhzrhree אני שלחתי וני מנסב להתקין סייר רוט אחר
-
@dfhzrhree אני שלחתי וני מנסב להתקין סייר רוט אחר
-
@dfhzrhree רגע זה הלך לי דרך סייר אחר אני מייד מעלה
-
-
@dfhzrhree רגע אני מעלה במיקוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות