דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. עזרה הדדית - סמסונג
  5. מקלדת עיברית של סמסונג יאנג

מקלדת עיברית של סמסונג יאנג

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - סמסונג
55 פוסטים 7 כותבים 2.4k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ז מנותק
    ז מנותק
    זעירא דמן חבריא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תגובה: מקלדת בעברית ליאנג
    למישהו יש מקורי?

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ז זעירא דמן חבריא

      תגובה: מקלדת בעברית ליאנג
      למישהו יש מקורי?

      י מנותק
      י מנותק
      ייצי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @זעירא-דמן-חבריא אם תמצא אשמח גם אני חיפשתי נראה לי שזה חלק בהגדרות של השפה

      dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י ייצי

        @זעירא-דמן-חבריא אם תמצא אשמח גם אני חיפשתי נראה לי שזה חלק בהגדרות של השפה

        dfhzrhreeD מנותק
        dfhzrhreeD מנותק
        dfhzrhree
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
        #3

        @ייצי אם יש לך עברית במכשיר (ע"י מור לוקאל), וגם יש לך רוט, אז:
        תכנס (עם סייר רוט - והרשאת רוט) לקובץ:

        SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
        

        ושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:

        iw_IW;
        

        וכן תחת הכותרת SUPPORTLIST תוסיף את זה (כנ"ל לפי ABC):

        iw
        

        ככה:
        (סימנתי בכתום את התוספות - ראה בתמונה בהמשך)
        חשוב! אל תשתמשו בזה, אלא תעשו את אותה התוספת המסומנת בלבד בקובץ שנמצא אצלכם!

        <Country>Italy</Country>
        <CountryISO>it</CountryISO>
        <SalesCode>XEI</SalesCode>
        <LanguageSet>
        <Display>
        en_GB;en_US;en_AU;en_IE;en_NZ;en_ZA;ko_KR;de_AT;de_CH;de_DE;fr_FR;fr_CH;
        bg_BG;cs_CZ;da_DK;el_GR;es_ES;et_EE;fi_FI;ga_IE;hr_HR;hu_HU;is_IS;it_IT;iw_IW;
        lt_LT;lv_LV;mk_MK;nb_NO;nl_NL;nl_BE;pl_PL;pt_PT;ro_RO;sr_RS;sv_SE;tr_TR;
        ca_ES;eu_ES;gl_ES;kk_KZ;ru_RU; sk_SK; sl_SI; uk_UA; uz_UZ;
        az_AZ; hy_AM; ka_GE;
        es_US; pt_BR;
        </Display>
        <Input>
        <SupportList>
        en_GB;en_US;az;ca;cs;da;de;et;es;eu;el;fr;ga;gl;ka;hr;it;is;iw;kk;lv;lt;hu;nb;nl;pl;pt;ru;ro;fi;sr;sk;sl;sv;tr;uk;ko;hy;bg;mk;
        </SupportList>
        <EnableList>
        </EnableList>
        </Input>
        </LanguageSet>
        </SamsungMobileLanguage>
        

        334c3d8c-1c84-47b6-b9fc-8e0fed338959-image.png
        ואז: כיבוי של המכשיר-תפילה-והדלקה מחדש!
        בהצלחה!

        ז י ש שמואל ש.ש 4 תגובות תגובה אחרונה
        9
        • dfhzrhreeD dfhzrhree

          @ייצי אם יש לך עברית במכשיר (ע"י מור לוקאל), וגם יש לך רוט, אז:
          תכנס (עם סייר רוט - והרשאת רוט) לקובץ:

          SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
          

          ושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:

          iw_IW;
          

          וכן תחת הכותרת SUPPORTLIST תוסיף את זה (כנ"ל לפי ABC):

          iw
          

          ככה:
          (סימנתי בכתום את התוספות - ראה בתמונה בהמשך)
          חשוב! אל תשתמשו בזה, אלא תעשו את אותה התוספת המסומנת בלבד בקובץ שנמצא אצלכם!

          <Country>Italy</Country>
          <CountryISO>it</CountryISO>
          <SalesCode>XEI</SalesCode>
          <LanguageSet>
          <Display>
          en_GB;en_US;en_AU;en_IE;en_NZ;en_ZA;ko_KR;de_AT;de_CH;de_DE;fr_FR;fr_CH;
          bg_BG;cs_CZ;da_DK;el_GR;es_ES;et_EE;fi_FI;ga_IE;hr_HR;hu_HU;is_IS;it_IT;iw_IW;
          lt_LT;lv_LV;mk_MK;nb_NO;nl_NL;nl_BE;pl_PL;pt_PT;ro_RO;sr_RS;sv_SE;tr_TR;
          ca_ES;eu_ES;gl_ES;kk_KZ;ru_RU; sk_SK; sl_SI; uk_UA; uz_UZ;
          az_AZ; hy_AM; ka_GE;
          es_US; pt_BR;
          </Display>
          <Input>
          <SupportList>
          en_GB;en_US;az;ca;cs;da;de;et;es;eu;el;fr;ga;gl;ka;hr;it;is;iw;kk;lv;lt;hu;nb;nl;pl;pt;ru;ro;fi;sr;sk;sl;sv;tr;uk;ko;hy;bg;mk;
          </SupportList>
          <EnableList>
          </EnableList>
          </Input>
          </LanguageSet>
          </SamsungMobileLanguage>
          

          334c3d8c-1c84-47b6-b9fc-8e0fed338959-image.png
          ואז: כיבוי של המכשיר-תפילה-והדלקה מחדש!
          בהצלחה!

          ז מנותק
          ז מנותק
          זעירא דמן חבריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @dfhzrhree אמר במקלדת עיברית של סמסונג יאנג:

          ושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:

          מה הפירוש לפי הabc?

          dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ז זעירא דמן חבריא

            @dfhzrhree אמר במקלדת עיברית של סמסונג יאנג:

            ושם תחת הכותרת DISPLAY תכניס במקום הנכון - לפי ABC:

            מה הפירוש לפי הabc?

            dfhzrhreeD מנותק
            dfhzrhreeD מנותק
            dfhzrhree
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @זעירא-דמן-חבריא יש שם רשימה של שפות מסודרת לפי סדר האותיות באנגלית. תמשיך באותו עיקרון.

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • dfhzrhreeD dfhzrhree

              @זעירא-דמן-חבריא יש שם רשימה של שפות מסודרת לפי סדר האותיות באנגלית. תמשיך באותו עיקרון.

              ב מנותק
              ב מנותק
              בראשית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @dfhzrhree סליחה על הבורות אבל לא הבנתע מה אני צריך לעשות

              dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בראשית

                @dfhzrhree סליחה על הבורות אבל לא הבנתע מה אני צריך לעשות

                dfhzrhreeD מנותק
                dfhzrhreeD מנותק
                dfhzrhree
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                #7

                @בראשית יש לך רוט?
                אם כן, תעלה לכאן את הקובץ הזה: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
                (תיכנס לתיקיה הראשית של המכשיר, בתוכה הכנס בבקשה לתיקיית SYSTEM, ושם במטותא הכנס לתיקיית CSC, יש שם קובץ בשם LANGUAGE.XML, תעלה אותו לכאן, במחילה).

                ב ז 4 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • dfhzrhreeD dfhzrhree

                  @בראשית יש לך רוט?
                  אם כן, תעלה לכאן את הקובץ הזה: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
                  (תיכנס לתיקיה הראשית של המכשיר, בתוכה הכנס בבקשה לתיקיית SYSTEM, ושם במטותא הכנס לתיקיית CSC, יש שם קובץ בשם LANGUAGE.XML, תעלה אותו לכאן, במחילה).

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בראשית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • dfhzrhreeD dfhzrhree

                    @בראשית יש לך רוט?
                    אם כן, תעלה לכאן את הקובץ הזה: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
                    (תיכנס לתיקיה הראשית של המכשיר, בתוכה הכנס בבקשה לתיקיית SYSTEM, ושם במטותא הכנס לתיקיית CSC, יש שם קובץ בשם LANGUAGE.XML, תעלה אותו לכאן, במחילה).

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בראשית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @dfhzrhree יש לך את זה כן language.xml

                    dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב בראשית

                      @dfhzrhree יש לך את זה כן language.xml

                      dfhzrhreeD מנותק
                      dfhzrhreeD מנותק
                      dfhzrhree
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • dfhzrhreeD dfhzrhree

                        @בראשית יש לך רוט?
                        אם כן, תעלה לכאן את הקובץ הזה: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML
                        (תיכנס לתיקיה הראשית של המכשיר, בתוכה הכנס בבקשה לתיקיית SYSTEM, ושם במטותא הכנס לתיקיית CSC, יש שם קובץ בשם LANGUAGE.XML, תעלה אותו לכאן, במחילה).

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בראשית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @dfhzrhree יש לך את זה כן
                        https://send.magicode.me/send-file/file/fb8507a4c4098e026a7225584cdcd1c88a0af69b/view

                        dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בראשית

                          @dfhzrhree יש לך את זה כן
                          https://send.magicode.me/send-file/file/fb8507a4c4098e026a7225584cdcd1c88a0af69b/view

                          dfhzrhreeD מנותק
                          dfhzrhreeD מנותק
                          dfhzrhree
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • dfhzrhreeD dfhzrhree

                            פוסט זה נמחק!

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בראשית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @dfhzrhree הוא לא נותן לי
                            יש לך איזה דרך אחרת?

                            dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב בראשית

                              @dfhzrhree הוא לא נותן לי
                              יש לך איזה דרך אחרת?

                              dfhzrhreeD מנותק
                              dfhzrhreeD מנותק
                              dfhzrhree
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                פוסט זה נמחק!

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בראשית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @dfhzrhree אני שלחתי וני מנסב להתקין סייר רוט אחר

                                dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב בראשית

                                  @dfhzrhree אני שלחתי וני מנסב להתקין סייר רוט אחר

                                  dfhzrhreeD מנותק
                                  dfhzrhreeD מנותק
                                  dfhzrhree
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                                  #16
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בראשית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בראשית
                                    #17

                                    @dfhzrhree רגע זה הלך לי דרך סייר אחר אני מייד מעלה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                      פוסט זה נמחק!

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בראשית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @dfhzrhree מקדלדת.txt

                                      dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב בראשית

                                        @dfhzrhree מקדלדת.txt

                                        dfhzrhreeD מנותק
                                        dfhzrhreeD מנותק
                                        dfhzrhree
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                                        #19
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בראשית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @dfhzrhree רגע אני מעלה במיקוד

                                          dfhzrhreeD ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר