עזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה
-
@הנני-העני אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:
האמת שכבר בפורום יש תשובה
כבר ראיתי את זה הבעיה שהקשור שם לא תקין
-
@מנסה-להבין אז מחפשי בגוגל את שם התוכנה
EasyBCD@A0533057932 שאני יבין אפשר לערוך את ה bcd בלי לאפס את המחשב ואז אני יוכל לבחור איזה מערכת הפעלה אני רוצה להפעיל?
-
@A0533057932 שאני יבין אפשר לערוך את ה bcd בלי לאפס את המחשב ואז אני יוכל לבחור איזה מערכת הפעלה אני רוצה להפעיל?
-
@מנסה-להבין לא יודע

אף פעם לא ניסיתי את זה, תמיד עבדתי עם הדואל בוט של לינוקס. -
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@מישהו12
זה נותן לי להתקין רק שתי מעכות הפעלה ? -
@מישהו12
זה נותן לי להתקין רק שתי מעכות הפעלה ? -
@מנסה-להבין ויותר...
@מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:
ויותר...
בעצם בשלב ההתקנה הוא מחלק את הדיסק קשיח לשתי מחיצות ונותן לי לבחור איזה אני רוצה?
-
@מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:
ויותר...
בעצם בשלב ההתקנה הוא מחלק את הדיסק קשיח לשתי מחיצות ונותן לי לבחור איזה אני רוצה?
-
@מנסה-להבין אז מחפשי בגוגל את שם התוכנה
EasyBCD@מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:
@מנסה-להבין אז מחפשי בגוגל את שם התוכנה
EasyBCDשזה בדיוק מה שעשיתי..
(יעויין לאן מפנים הקישורים שהבאתי
)
@מנסה-להבין זה מביא לך תפריט לבחירה איזו מערכת הפעלה תרצה שתעלה. -
@מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:
@מנסה-להבין אז מחפשי בגוגל את שם התוכנה
EasyBCDשזה בדיוק מה שעשיתי..
(יעויין לאן מפנים הקישורים שהבאתי
)
@מנסה-להבין זה מביא לך תפריט לבחירה איזו מערכת הפעלה תרצה שתעלה.פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות