דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה

עזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
28 פוסטים 6 כותבים 1.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הנני העניה הנני העני

    @מתחיל-מומחה אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

    @מנסה-להבין
    נראה לי שזה אתה מחפש - https://mitmachim.top/topic/6868/יצירת-אחסן-usb-רב-אתחול-באמצעות-ventoy?_=1620921935409
    תקן אותי אם אני טועה.

    ומה קורה אם אני רוצה את הos על המחשב עם אפשרות בחירה?
    ולא על אונקי?
    יש לזה מדריך?
    (אני יודע שבווינדוס הוא מציג לך 2 אפשרויות לבחירה, אבל אם אני רוצה שתי מערכות הפעלה נפרדות - למשל לינוקס וווינדוס - מה עושים? הוא מציע גם?)

    תורה צוה לנו משהת מנותק
    תורה צוה לנו משהת מנותק
    תורה צוה לנו משה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תורה צוה לנו משה
    #6

    @הנני-העני כאשר מותקן וינדוס ואח"כ אתה מתקין לינוקס, אז יש תפריט של לינוקס ששואל אותך מה אתה רוצה

    תמיד תזכור: לא ימוש ספר התורה הזה מפיך והגית בו יומם ולילה. למה? כי אז תצליח את דרכיך ואז תשכיל.

    הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תורה צוה לנו משהת תורה צוה לנו משה

      @הנני-העני כאשר מותקן וינדוס ואח"כ אתה מתקין לינוקס, אז יש תפריט של לינוקס ששואל אותך מה אתה רוצה

      הנני העניה מנותק
      הנני העניה מנותק
      הנני העני
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @תורה-צוה-לנו-משה
      אוקי , תודה.
      שאלה אחרונה (מקווה):
      אני יכול לעשות שתמיד מערכת מסוימת תעלה ורק אם אלחץ על כפתור מסוים אז יקפוץ לי האפשרות בחירה? (ב2 מערכות ווידנוס לא היה את זה , אבל כן היה לי אפשרות לעשות שאוטמטי זה יפעל מos שבחרתי)

      .

      תורה צוה לנו משהת תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • הנני העניה הנני העני

        @תורה-צוה-לנו-משה
        אוקי , תודה.
        שאלה אחרונה (מקווה):
        אני יכול לעשות שתמיד מערכת מסוימת תעלה ורק אם אלחץ על כפתור מסוים אז יקפוץ לי האפשרות בחירה? (ב2 מערכות ווידנוס לא היה את זה , אבל כן היה לי אפשרות לעשות שאוטמטי זה יפעל מos שבחרתי)

        תורה צוה לנו משהת מנותק
        תורה צוה לנו משהת מנותק
        תורה צוה לנו משה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @הנני-העני זה בביוס תומך UEFI

        תמיד תזכור: לא ימוש ספר התורה הזה מפיך והגית בו יומם ולילה. למה? כי אז תצליח את דרכיך ואז תשכיל.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הנני העניה הנני העני

          @מתחיל-מומחה אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

          @מנסה-להבין
          נראה לי שזה אתה מחפש - https://mitmachim.top/topic/6868/יצירת-אחסן-usb-רב-אתחול-באמצעות-ventoy?_=1620921935409
          תקן אותי אם אני טועה.

          ומה קורה אם אני רוצה את הos על המחשב עם אפשרות בחירה?
          ולא על אונקי?
          יש לזה מדריך?
          (אני יודע שבווינדוס הוא מציג לך 2 אפשרויות לבחירה, אבל אם אני רוצה שתי מערכות הפעלה נפרדות - למשל לינוקס וווינדוס - מה עושים? הוא מציע גם?)

          מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @הנני-העני אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

          יש לזה מדריך?

          כן!
          https://techno-tech.cf/topic/436/מדריך-התקנת-לינוקס-לצד-וינדוס-דואל-בוט

          הנני העניה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • מישהו12מ מישהו12

            @הנני-העני אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

            יש לזה מדריך?

            כן!
            https://techno-tech.cf/topic/436/מדריך-התקנת-לינוקס-לצד-וינדוס-דואל-בוט

            הנני העניה מנותק
            הנני העניה מנותק
            הנני העני
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @מישהו12
            עוד הפעם אתה מקפח אותנו וכותב רק בתכנוטק? 😂 😊

            .

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A0533057932A A0533057932

              @מנסה-להבין אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

              אני רוצה להתקין שתי מערכות הפעלה על דיסק און קי אפשר ?
              (אני לא רוצה לחלק את המחיצות שמעתי שקוראים לזה dual boot השאלה איך עושים את זה)

              תערוך ידנית את קובץ הBCD
              הכי מהר
              וברצינות דואל בוט לא עושים על אונקי

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנסה-להבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנסה-להבין
              #11

              @a0533057932 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

              ערוך ידנית את קובץ הBCD

              מה זה?

              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנסה-להבין

                @a0533057932 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                ערוך ידנית את קובץ הBCD

                מה זה?

                A0533057932A מנותק
                A0533057932A מנותק
                A0533057932
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @מנסה-להבין אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                @a0533057932 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                ערוך ידנית את קובץ הBCD

                מה זה?

                הקובץ שאומר למחשב את מה להדליק

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A0533057932A A0533057932

                  @מנסה-להבין אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                  @a0533057932 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                  ערוך ידנית את קובץ הBCD

                  מה זה?

                  הקובץ שאומר למחשב את מה להדליק

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנסה-להבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @a0533057932 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                  ערוך ידנית את קובץ הBCD

                  איך עושים את זה?

                  הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנסה-להבין

                    @a0533057932 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                    ערוך ידנית את קובץ הBCD

                    איך עושים את זה?

                    הנני העניה מנותק
                    הנני העניה מנותק
                    הנני העני
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @מנסה-להבין אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                    @a0533057932 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                    ערוך ידנית את קובץ הBCD

                    איך עושים את זה?

                    כאן תמצא תשובה
                    האמת שכבר בפורום יש תשובה

                    .

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מנסה-להבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @הנני-העני אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                      האמת שכבר בפורום יש תשובה

                      כבר ראיתי את זה הבעיה שהקשור שם לא תקין

                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנסה-להבין

                        @הנני-העני אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                        האמת שכבר בפורום יש תשובה

                        כבר ראיתי את זה הבעיה שהקשור שם לא תקין

                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @מנסה-להבין אז מחפשי בגוגל את שם התוכנה
                        EasyBCD

                        מ הנני העניה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • מישהו12מ מישהו12

                          @מנסה-להבין אז מחפשי בגוגל את שם התוכנה
                          EasyBCD

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנסה-להבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנסה-להבין
                          #17

                          @A0533057932 שאני יבין אפשר לערוך את ה bcd בלי לאפס את המחשב ואז אני יוכל לבחור איזה מערכת הפעלה אני רוצה להפעיל?

                          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנסה-להבין

                            @A0533057932 שאני יבין אפשר לערוך את ה bcd בלי לאפס את המחשב ואז אני יוכל לבחור איזה מערכת הפעלה אני רוצה להפעיל?

                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @מנסה-להבין לא יודע 😉
                            אף פעם לא ניסיתי את זה, תמיד עבדתי עם הדואל בוט של לינוקס.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהו12מ מישהו12

                              @מנסה-להבין לא יודע 😉
                              אף פעם לא ניסיתי את זה, תמיד עבדתי עם הדואל בוט של לינוקס.

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנסה-להבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                              הדואל בוט של לינוקס.

                              מה זה אומר?

                              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנסה-להבין

                                @מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                                הדואל בוט של לינוקס.

                                מה זה אומר?

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @מנסה-להבין כתבתי לעיל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהו12מ מישהו12

                                  @הנני-העני אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                                  יש לזה מדריך?

                                  כן!
                                  https://techno-tech.cf/topic/436/מדריך-התקנת-לינוקס-לצד-וינדוס-דואל-בוט

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנסה-להבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21
                                  פוסט זה נמחק!
                                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנסה-להבין

                                    פוסט זה נמחק!

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                    #22
                                    פוסט זה נמחק!
                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהו12מ מישהו12

                                      פוסט זה נמחק!

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מנסה-להבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      @מישהו12
                                      זה נותן לי להתקין רק שתי מעכות הפעלה ?

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מנסה-להבין

                                        @מישהו12
                                        זה נותן לי להתקין רק שתי מעכות הפעלה ?

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        @מנסה-להבין ויותר...

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מישהו12מ מישהו12

                                          @מנסה-להבין ויותר...

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מנסה-להבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          @מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה:

                                          ויותר...

                                          בעצם בשלב ההתקנה הוא מחלק את הדיסק קשיח לשתי מחיצות ונותן לי לבחור איזה אני רוצה?

                                          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר