איך משתמשים בתוכנת vmware
-
איך אני בודק אם יש לי כרטיס גרפי?
אני צריך בשביל זה

https://mitmachim.top/topic/22376/מדריך-איך-להריץ-כל-קובץ-iso-במכונה-וירטואלית-vmware-ודברים-נלוויםזה איך שזה נראה אצלי:

@שמח-לעזור אם אתה שואל עם יש לך
אז אין לך -
@שמח-לעזור אם אתה שואל עם יש לך
אז אין לךכאן אני מכניס את הIOS מהאתר הזה?https://tb.rg-adguard.net/public.php

-
כאן אני מכניס את הIOS מהאתר הזה?https://tb.rg-adguard.net/public.php

@שמח-לעזור כן, אחרי שהורדת את הISO תנווט למיקום איפה ששמרת אותו במחשב ותבחר בו ואז תמשיך לשלב הבא
-
@שמח-לעזור כן, אחרי שהורדת את הISO תנווט למיקום איפה ששמרת אותו במחשב ותבחר בו ואז תמשיך לשלב הבא
@שלמה-ווייס הסתדרתי
תודה -
@שמח-לעזור
כי התווספו לךדברים גם של המערכת הפעלה הרגילה של המחשב וגם של המכונה. (תסתכל מה כתוב למשל מתחת לאינטרנט השני)@הנני-העני וכשאני יסגור את התוכנה זה יסגר?
-
@הנני-העני וכשאני יסגור את התוכנה זה יסגר?
-
@שמח-לעזור אמר באיך משתמשים בתוכנת vmware:
למה הוא כותב שהוא לא מחובר לאינטרנט?

יש לי אינטרנטאני חושב שזה מההגדרות המכונה
אגב- אני ממליץ על וירטואל בוקס.
-
@שמח-לעזור אמר באיך משתמשים בתוכנת vmware:
למה הוא כותב שהוא לא מחובר לאינטרנט?

יש לי אינטרנטאני חושב שזה מההגדרות המכונה
אגב- אני ממליץ על וירטואל בוקס.
@יוסי-הגאון איך לעשות שזה יפעיל אינטרנט?
-
@שמח-לעזור אמר באיך משתמשים בתוכנת vmware:
למה הוא כותב שהוא לא מחובר לאינטרנט?

יש לי אינטרנטאני חושב שזה מההגדרות המכונה
אגב- אני ממליץ על וירטואל בוקס.
@שמח-לעזור אמר באיך משתמשים בתוכנת vmware:
@יוסי-הגאון איך לעשות שזה יפעיל אינטרנט?
זה לבד מקבל אינטרנט מהמחשב
-
@שמח-לעזור אמר באיך משתמשים בתוכנת vmware:
@יוסי-הגאון איך לעשות שזה יפעיל אינטרנט?
זה לבד מקבל אינטרנט מהמחשב
-
@שמח-לעזור תפעיל אותו מחדש אולי שיתקין את כל הדריברים
-
@שמח-לעזור תפעיל אותו מחדש אולי שיתקין את כל הדריברים
-
@שמח-לעזור יש לך רימון אולי שמחייב להתקין את האפלקצית ההגנה?
שאתה ניכנס לאתר מה כתוב לך?
אולי תעודת אבטחה? -
@שמח-לעזור יש לך רימון אולי שמחייב להתקין את האפלקצית ההגנה?
שאתה ניכנס לאתר מה כתוב לך?
אולי תעודת אבטחה? -
@שמח-לעזור לא הבנתי..
מה כתוב לך שאתה מנסה לגלוש במכונה? -
@שמח-לעזור לא הבנתי..
מה כתוב לך שאתה מנסה לגלוש במכונה?@bbn אמר באיך משתמשים בתוכנת vmware:
@שמח-לעזור לא הבנתי..
מה כתוב לך שאתה מנסה לגלוש במכונה?שאין אינטרנט.

-
@שמח-לעזור לא הבנתי..
מה כתוב לך שאתה מנסה לגלוש במכונה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


