העלאת תמונות ממצלמה קנון
-
תגובה: מידע על מצלמה | Canon SX620 HS
הצלחתי להתחבר עם המצלמה לוויפיי שלי. הקלדתי במצלמה את הכתובת מייל וסיסמא ואכן כמו שנכתב נהיה לי במצלמה סימון של ענן אדום ומצלמה ואני בוחר במצלמה להעלות לשירותי אינטרנט וזה מעלה. השאלה היא למען השם ל א י פ ה ז ה ע ו ל ה ?
-
תגובה: מידע על מצלמה | Canon SX620 HS
הצלחתי להתחבר עם המצלמה לוויפיי שלי. הקלדתי במצלמה את הכתובת מייל וסיסמא ואכן כמו שנכתב נהיה לי במצלמה סימון של ענן אדום ומצלמה ואני בוחר במצלמה להעלות לשירותי אינטרנט וזה מעלה. השאלה היא למען השם ל א י פ ה ז ה ע ו ל ה ?
@י-א לדרייב?...!
-
תגובה: מידע על מצלמה | Canon SX620 HS
הצלחתי להתחבר עם המצלמה לוויפיי שלי. הקלדתי במצלמה את הכתובת מייל וסיסמא ואכן כמו שנכתב נהיה לי במצלמה סימון של ענן אדום ומצלמה ואני בוחר במצלמה להעלות לשירותי אינטרנט וזה מעלה. השאלה היא למען השם ל א י פ ה ז ה ע ו ל ה ?
-
@אביב-לוין אמר בהעלאת תמונות ממצלמה קנון:
@י-א אתה צריך לפתוח חשבון של קנון פה,
ולעשות לפי ההוראות,עשיתי לפי ההוראות וזה נתקע לי כל פעם שאני רוצה להיכנס...
-
@אביב-לוין אמר בהעלאת תמונות ממצלמה קנון:
@י-א אתה צריך לפתוח חשבון של קנון פה,
ולעשות לפי ההוראות,עשיתי לפי ההוראות וזה נתקע לי כל פעם שאני רוצה להיכנס...
@י-א https://ihub.image.canon/errorpage?errorType=200
זה מה שהוא עושה לי כל פעם אחרי שאני נכנס עם המייל והסיסמא שאיתה נרשמתי. והענין הוא שכבר העליתי הכל לשם ואני חייב למצוא את זה.. -
@י-א https://ihub.image.canon/errorpage?errorType=200
זה מה שהוא עושה לי כל פעם אחרי שאני נכנס עם המייל והסיסמא שאיתה נרשמתי. והענין הוא שכבר העליתי הכל לשם ואני חייב למצוא את זה.. -
@י-א או שאולי מישהו יודע איך מחפשים את זה בדרייב ואני אמצא את זה שם כי בינתיים לא הצלחתי למצוא שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות