דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. מסך כחול בצריבת קושחה

מסך כחול בצריבת קושחה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
4 פוסטים 3 כותבים 77 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • aaaaA מנותק
    aaaaA מנותק
    aaaa
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מבדיקות שערכתי יצא שהקובץ שגורם למסך הכחול הוא ntoskrnl.exe שנמצא ב C:\WINDOWS\system32
    עם מישהו מצליח לברר באיזה אחד מהעדכונים האחרונים של ווינדוס 10 (בחצי שנה האחרונה) הוא השתנה אשמח שיעדכן
    בתודה

    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אביב לויןא מנותק
      אביב לויןא מנותק
      אביב לוין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @aaaa לא הצלחתי למצוא את מה שביקשת..
      אבל מחיפוש קטן זה נשמע שיש להרבה אנשים את התקלה הזאת..
      https://www.google.com/search?q=ntoskrnl.exe&newwindow=1&safe=active&sxsrf=ALeKk01L1Aa1P4XJv_07_4hXd3Fw8ga40A%3A1618260974668&ei=7rN0YKGrKK-K9u8P49Kl-AY&oq=ntoskrnl.exe&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EANQl-sLWJfrC2Cv9AtoAHABeACAAQCIAQCSAQCYAQOgAQKgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwih2rH0y_nvAhUvhf0HHWNpCW8Q4dUDCA0&uact=5

      aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אביב לויןא אביב לוין

        @aaaa לא הצלחתי למצוא את מה שביקשת..
        אבל מחיפוש קטן זה נשמע שיש להרבה אנשים את התקלה הזאת..
        https://www.google.com/search?q=ntoskrnl.exe&newwindow=1&safe=active&sxsrf=ALeKk01L1Aa1P4XJv_07_4hXd3Fw8ga40A%3A1618260974668&ei=7rN0YKGrKK-K9u8P49Kl-AY&oq=ntoskrnl.exe&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EANQl-sLWJfrC2Cv9AtoAHABeACAAQCIAQCSAQCYAQOgAQKgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwih2rH0y_nvAhUvhf0HHWNpCW8Q4dUDCA0&uact=5

        aaaaA מנותק
        aaaaA מנותק
        aaaa
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אביב-לוין בכל זאת הכי פשוט מבחינתי, זה לבדוק באיזה מהעדכונים האחרונים הוא השתנה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • aaaaA aaaa

          מבדיקות שערכתי יצא שהקובץ שגורם למסך הכחול הוא ntoskrnl.exe שנמצא ב C:\WINDOWS\system32
          עם מישהו מצליח לברר באיזה אחד מהעדכונים האחרונים של ווינדוס 10 (בחצי שנה האחרונה) הוא השתנה אשמח שיעדכן
          בתודה

          מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @aaaa השאלה האמיתית היא לא רק הBSOD אלא היא גם כל התוצאות הנלוות.
          (partioning eror בC2, שלא מאפשר בכלל צריבה גם בdead mode, ומה שסיפרתי לך היום בטלפון על הC5, ועוד תקלה מוזרה שהייתה לי ודיברו עליה כאן שהמכשיר נקלט ומתנתק, או לא נקלט בכלל, וכדומה....)

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1

          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • חוקי הפורום
          • פופולרי
          • לא נפתר
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • צור קשר