עזרה ביאנג 2
-
@יודי יש פקודה בADB לדחוף קבצים,
זה אמור לפתור לך את שני השאלות האלו@יודי אמר בעזרה ביאנג 2:
שאלה ב
@יודי אמר בעזרה ביאנג 2:
שאלה ג
לא יודע מה בדיוק הפקודה עיין פה
@דוד-1 כפי מה שידוע לי זה יעבוד רק אם יש רוט
-
@יודי יש פקודה בADB לדחוף קבצים,
זה אמור לפתור לך את שני השאלות האלו@יודי אמר בעזרה ביאנג 2:
שאלה ב
@יודי אמר בעזרה ביאנג 2:
שאלה ג
לא יודע מה בדיוק הפקודה עיין פה
-
@דוד-1 כפי מה שידוע לי זה יעבוד רק אם יש רוט
-
@דוד-1 אמר בעזרה ביאנג 2:
@יודי יש פקודה בADB לדחוף קבצים,
אאל"ט (ותכלס מניסיון אתמול על מכשיר, אבל לא 100% כי ההוא לא בדיוק אנדרואיד) בלי ROOT א"א לדחוף לסיסטם
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יודי יש פקודה בADB לדחוף קבצים,
זה אמור לפתור לך את שני השאלות האלו@יודי אמר בעזרה ביאנג 2:
שאלה ב
@יודי אמר בעזרה ביאנג 2:
שאלה ג
לא יודע מה בדיוק הפקודה עיין פה
-
@יודי מה הסיומת של טפט חי?
-
@יודי מה הסיומת של טפט חי?
@achakian00000000
אני לא יודע -
@דוד-1 אמר בעזרה ביאנג 2:
תכל'ס אני חושב שרוט יפתור לך אלפי בעיות בחיים,
אין סיבה לחשוש מווירוסים,גם אני!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות