שכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט
-
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
יש לי סטיק אינטרנט ואני לא זוכר הקוד שלו
כדי שנוכל לחבר גם לרכב לווייז
הסטיק של חברת BOONאמור להיות שם כפתור ריסט אפה שהוא תחפש
-
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
יש לי סטיק אינטרנט ואני לא זוכר הקוד שלו
כדי שנוכל לחבר גם לרכב לווייז
הסטיק של חברת BOONאמור להיות שם כפתור ריסט אפה שהוא תחפש
@למה-מה-קרה על הסטיק?
-
@hershy כשאתה מחבר את הסטיק למחשב הוא מתחבר מיד ללא סיסמא?
-
@hershy כשאתה מחבר את הסטיק למחשב הוא מתחבר מיד ללא סיסמא?
@יושב-אהלים כן
-
@למה-מה-קרה על הסטיק?
-
@יושב-אהלים כן
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדר -
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדר -
@hershy עשית לפי מה שכתבתי?
-
-
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדר@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
-
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
-
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדראל תפתח בכלל את הדפדפן.
תעשה ווינדוס פלוס R ואז תכתוב בחלון שיפתח ncpa.cpl. ואז תלחץ פעמיים על החיבור ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים -
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
@hershy הסימון של ווינדוס במקלדת, ותוך כדי תלחץ על האות R
-
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
@hershy הסימון של ווינדוס במקלדת, ותוך כדי תלחץ על האות R
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
-
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
@hershy לא הבנתי את כוונתך. אולי תעשה את המדריך ואז תכתוב
-
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
-
@hershy או לחילופין
לוח הבקרה/ רשת/חיבורי רשת@ראובן-שבתי
על איזה אני לוחץ? -
@ראובן-שבתי
על איזה אני לוחץ?@hershy תלחץ פעמים על השני מימין ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים. תעדכן עם הצלחת
-
@hershy תלחץ פעמים על השני מימין ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים. תעדכן עם הצלחת
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
