שכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט
-
@למה-מה-קרה על הסטיק?
-
@יושב-אהלים כן
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדר -
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדר -
@hershy עשית לפי מה שכתבתי?
-
-
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדר@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
-
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
-
@hershy תלחץ על לחצן WIN + R
ותכתוב שם: ncpa.cpl
בחלון שיפתח תלחץ על החיבור של הסטיקפעמיים ואז מאפיני חיבור רשת אלחוטית
ושם בלשונית אבטחה תוכל לראות את הסיסמא

תעדכן אם הסתדראל תפתח בכלל את הדפדפן.
תעשה ווינדוס פלוס R ואז תכתוב בחלון שיפתח ncpa.cpl. ואז תלחץ פעמיים על החיבור ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים -
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
@hershy הסימון של ווינדוס במקלדת, ותוך כדי תלחץ על האות R
-
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
@יושב-אהלים איזה כפתורים זה WIN R
@hershy הסימון של ווינדוס במקלדת, ותוך כדי תלחץ על האות R
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
-
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
@hershy לא הבנתי את כוונתך. אולי תעשה את המדריך ואז תכתוב
-
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
-
@hershy או לחילופין
לוח הבקרה/ רשת/חיבורי רשת@ראובן-שבתי
על איזה אני לוחץ? -
@ראובן-שבתי
על איזה אני לוחץ?@hershy תלחץ פעמים על השני מימין ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים. תעדכן עם הצלחת
-
@hershy תלחץ פעמים על השני מימין ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים. תעדכן עם הצלחת
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ראובן-שבתי לחצת על מאפיינים ולא על מאפייני חיבור אלחוטי. תסתכל טוב במדריך ואז תעשה
-
@ראובן-שבתי לחצת על מאפיינים ולא על מאפייני חיבור אלחוטי. תסתכל טוב במדריך ואז תעשה
@יושב-אהלים אין כזאת אופצייה
לפחות אצלי אין -
@יושב-אהלים אין כזאת אופצייה
לפחות אצלי אין@ראובן-שבתי

אם אין לך אין לי איך לעזור -
@ראובן-שבתי

אם אין לך אין לי איך לעזור@ראובן-שבתי אין לי האופציה הזאת במחשב שלי
-
@ראובן-שבתי

אם אין לך אין לי איך לעזור@יושב-אהלים האאא
אני לא מחובר עם וופיי אני מחובר ישיר
(יש לי גם אופצייה לוויפיי אבל כרגע אני לא מחובר דרכו כנראה זה בגלל זה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
