שכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט
-
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
@hershy אמר בשכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט:
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
@hershy לא הבנתי את כוונתך. אולי תעשה את המדריך ואז תכתוב
-
@יושב-אהלים ראיתי איזה תוכנית אני כותב?
-
@hershy או לחילופין
לוח הבקרה/ רשת/חיבורי רשת@ראובן-שבתי
על איזה אני לוחץ? -
@ראובן-שבתי
על איזה אני לוחץ?@hershy תלחץ פעמים על השני מימין ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים. תעדכן עם הצלחת
-
@hershy תלחץ פעמים על השני מימין ואז מאפייני חיבור רשת אלחוטית ואז תעבור ללשונית השמאלית אבטחה ותעשה וי על הצג תווים. תעדכן עם הצלחת
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ראובן-שבתי לחצת על מאפיינים ולא על מאפייני חיבור אלחוטי. תסתכל טוב במדריך ואז תעשה
-
@ראובן-שבתי לחצת על מאפיינים ולא על מאפייני חיבור אלחוטי. תסתכל טוב במדריך ואז תעשה
@יושב-אהלים אין כזאת אופצייה
לפחות אצלי אין -
@יושב-אהלים אין כזאת אופצייה
לפחות אצלי אין@ראובן-שבתי

אם אין לך אין לי איך לעזור -
@ראובן-שבתי

אם אין לך אין לי איך לעזור@ראובן-שבתי אין לי האופציה הזאת במחשב שלי
-
@ראובן-שבתי

אם אין לך אין לי איך לעזור@יושב-אהלים האאא
אני לא מחובר עם וופיי אני מחובר ישיר
(יש לי גם אופצייה לוויפיי אבל כרגע אני לא מחובר דרכו כנראה זה בגלל זה) -
@יושב-אהלים האאא
אני לא מחובר עם וופיי אני מחובר ישיר
(יש לי גם אופצייה לוויפיי אבל כרגע אני לא מחובר דרכו כנראה זה בגלל זה)@ראובן-שבתי אכן. אם אתה מחובר עם כבל זה לא עובד
-
@ראובן-שבתי אכן. אם אתה מחובר עם כבל זה לא עובד
@יושב-אהלים המחשב עובד מצויין אני רק רוצה לדעת הסיסמה שלו כדי שאני יוכל לחבר הסטיק לרכב לווייז
-
@יושב-אהלים המחשב עובד מצויין אני רק רוצה לדעת הסיסמה שלו כדי שאני יוכל לחבר הסטיק לרכב לווייז
@hershy אני כתבתי את הדרך שאני יודע. וזה לא קשור לאיך המחשב עובד. אם זה לא עובד לך תחכה למישהו אחר שאולי יש לו רעיון אחר
-
@יושב-אהלים המחשב עובד מצויין אני רק רוצה לדעת הסיסמה שלו כדי שאני יוכל לחבר הסטיק לרכב לווייז
-
@hershy אני כתבתי את הדרך שאני יודע. וזה לא קשור לאיך המחשב עובד. אם זה לא עובד לך תחכה למישהו אחר שאולי יש לו רעיון אחר
@יושב-אהלים כתוב בתוכו אבל זה לא זה כנראה החלפתי פעם
-
@יושב-אהלים כתוב בתוכו אבל זה לא זה כנראה החלפתי פעם
-
@hershy וריסט אין?
@למה-מה-קרה איך אני עושה ריסט?
-
@למה-מה-קרה איך אני עושה ריסט?
-
@hershy אמור להיות על הסטיק אפה שהוא חור קטן כתוב לידו ריסט אתה צריך ללחוץ על זה
@למה-מה-קרה אין אצלי
-
@למה-מה-קרה אין אצלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות