דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. הסרת משחקים מהגמבויי

הסרת משחקים מהגמבויי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 4 כותבים 457 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד בוזגלו

    שלום רציתי לדעת אם ישנה אפשרות או מישהו יודע איך אני יכול להוציא משחקים עם אלימות מגמבויי שקניתי באלי אקספרס

    חראשוח מנותק
    חראשוח מנותק
    חראשו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @דוד-בוזגלו א"א לענות בלי לדעת על מה מדובר.. תן קישור, אולי @KINGYOS ידע

    ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חראשוח חראשו

      @דוד-בוזגלו א"א לענות בלי לדעת על מה מדובר.. תן קישור, אולי @KINGYOS ידע

      ד מנותק
      ד מנותק
      דוד בוזגלו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @חראשו https://he.aliexpress.com/item/1005001585705865.html?spm=a2g0o.detail.1000060.2.1ffc4fd6xXr8tq&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=88f5d06f-0868-4e77-aaf1-168e61013fa7&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:88f5d06f-0868-4e77-aaf1-168e61013fa7,tpp_buckets:668%230%23131923%2361_668%230%23131923%2361_668%23888%233325%239_668%23888%233325%239_668%232846%238108%231977_668%232717%237559%2385_668%231000022185%231000066058%230_668%233468%2315615%23667_668%232846%238108%231977_668%232717%237559%2385_668%233164%239976%23407_668%233468%2315615%23667

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דוד בוזגלו

        @חראשו https://he.aliexpress.com/item/1005001585705865.html?spm=a2g0o.detail.1000060.2.1ffc4fd6xXr8tq&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=88f5d06f-0868-4e77-aaf1-168e61013fa7&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:88f5d06f-0868-4e77-aaf1-168e61013fa7,tpp_buckets:668%230%23131923%2361_668%230%23131923%2361_668%23888%233325%239_668%23888%233325%239_668%232846%238108%231977_668%232717%237559%2385_668%231000022185%231000066058%230_668%233468%2315615%23667_668%232846%238108%231977_668%232717%237559%2385_668%233164%239976%23407_668%233468%2315615%23667

        ק מנותק
        ק מנותק
        קטונתי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @דוד-בוזגלו לכאורה מהכרטיס זיכרון

        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ק קטונתי

          @דוד-בוזגלו לכאורה מהכרטיס זיכרון

          ד מנותק
          ד מנותק
          דוד בוזגלו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @קטונתי מה ז"א יש אפשרות?

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דוד בוזגלו

            @קטונתי מה ז"א יש אפשרות?

            ק מנותק
            ק מנותק
            קטונתי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @דוד-בוזגלו אם יש כרטיס זיכרון אז יש אפשרות.
            העניין שלא תמיד יש.

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ק קטונתי

              @דוד-בוזגלו אם יש כרטיס זיכרון אז יש אפשרות.
              העניין שלא תמיד יש.

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד בוזגלו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @קטונתי בתמונות נראה שיש אפשרות לכרטיס זיכרון

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דוד בוזגלו

                @קטונתי בתמונות נראה שיש אפשרות לכרטיס זיכרון

                ק מנותק
                ק מנותק
                קטונתי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @דוד-בוזגלו קנית את זה כבר??

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קטונתי

                  @דוד-בוזגלו קנית את זה כבר??

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד בוזגלו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @קטונתי רוצה לקנות בארץ זה עולה מאתים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דוד בוזגלו

                    שלום רציתי לדעת אם ישנה אפשרות או מישהו יודע איך אני יכול להוציא משחקים עם אלימות מגמבויי שקניתי באלי אקספרס

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קטונתי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @דוד-בוזגלו אמר בהסרת משחקים מהגמבויי:

                    שקניתי באלי אקספרס

                    אז למה אתה סתם כותב????

                    בכל מקרה לא בטוח שזה יגיע עם כרטיס

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק קטונתי

                      @דוד-בוזגלו אמר בהסרת משחקים מהגמבויי:

                      שקניתי באלי אקספרס

                      אז למה אתה סתם כותב????

                      בכל מקרה לא בטוח שזה יגיע עם כרטיס

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוד בוזגלו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד בוזגלו
                      #11

                      @קטונתי נידון ע"ש סופו
                      מה זה משנה
                      כמובן שאני מתנצל שסתם כתבתי

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דוד בוזגלו

                        @קטונתי נידון ע"ש סופו
                        מה זה משנה
                        כמובן שאני מתנצל שסתם כתבתי

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קטונתי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @דוד-בוזגלו זה משנה.
                        כי במציאות התשובה שלי יכלה להיות אחת בפועל תספור אתה אני אין לי כח.
                        מה כ"כ קשה בלכתוב אני רוצה לקנות את ו....

                        ד ז 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קטונתי

                          @דוד-בוזגלו זה משנה.
                          כי במציאות התשובה שלי יכלה להיות אחת בפועל תספור אתה אני אין לי כח.
                          מה כ"כ קשה בלכתוב אני רוצה לקנות את ו....

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד בוזגלו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @קטונתי לא הבנתי מה לספור?!?!?!
                          דבר שני אני לא יתווכח איתך אבל זה עדיין לא משנה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          -1
                          • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
                          • ק קטונתי

                            @דוד-בוזגלו זה משנה.
                            כי במציאות התשובה שלי יכלה להיות אחת בפועל תספור אתה אני אין לי כח.
                            מה כ"כ קשה בלכתוב אני רוצה לקנות את ו....

                            ז מנותק
                            ז מנותק
                            זזז
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @קטונתי כתב בהסרת משחקים מהגמבויי:

                            בלי קשר....
                            אני צריך דחוף אחד שמתעסק עם ds במודיעין עילית...
                            אמרו לי שיש לך (קטונתי)...
                            תודההההה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            -1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר