הסרת משחקים מהגמבויי
-
@דוד-בוזגלו לכאורה מהכרטיס זיכרון
@קטונתי מה ז"א יש אפשרות?
-
@קטונתי מה ז"א יש אפשרות?
@דוד-בוזגלו אם יש כרטיס זיכרון אז יש אפשרות.
העניין שלא תמיד יש. -
@דוד-בוזגלו אם יש כרטיס זיכרון אז יש אפשרות.
העניין שלא תמיד יש.@קטונתי בתמונות נראה שיש אפשרות לכרטיס זיכרון
-
@קטונתי בתמונות נראה שיש אפשרות לכרטיס זיכרון
@דוד-בוזגלו קנית את זה כבר??
-
@דוד-בוזגלו קנית את זה כבר??
@קטונתי רוצה לקנות בארץ זה עולה מאתים
-
שלום רציתי לדעת אם ישנה אפשרות או מישהו יודע איך אני יכול להוציא משחקים עם אלימות מגמבויי שקניתי באלי אקספרס
@דוד-בוזגלו אמר בהסרת משחקים מהגמבויי:
שקניתי באלי אקספרס
אז למה אתה סתם כותב????
בכל מקרה לא בטוח שזה יגיע עם כרטיס
-
@דוד-בוזגלו אמר בהסרת משחקים מהגמבויי:
שקניתי באלי אקספרס
אז למה אתה סתם כותב????
בכל מקרה לא בטוח שזה יגיע עם כרטיס
@קטונתי נידון ע"ש סופו
מה זה משנה
כמובן שאני מתנצל שסתם כתבתי -
@קטונתי נידון ע"ש סופו
מה זה משנה
כמובן שאני מתנצל שסתם כתבתי@דוד-בוזגלו זה משנה.
כי במציאות התשובה שלי יכלה להיות אחת בפועל תספור אתה אני אין לי כח.
מה כ"כ קשה בלכתוב אני רוצה לקנות את ו.... -
@דוד-בוזגלו זה משנה.
כי במציאות התשובה שלי יכלה להיות אחת בפועל תספור אתה אני אין לי כח.
מה כ"כ קשה בלכתוב אני רוצה לקנות את ו....@קטונתי לא הבנתי מה לספור?!?!?!
דבר שני אני לא יתווכח איתך אבל זה עדיין לא משנה -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
@דוד-בוזגלו זה משנה.
כי במציאות התשובה שלי יכלה להיות אחת בפועל תספור אתה אני אין לי כח.
מה כ"כ קשה בלכתוב אני רוצה לקנות את ו....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות