דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. שיאומי מקשים

שיאומי מקשים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
25 פוסטים 4 כותבים 1.6k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C מנותק
    C מנותק
    ched
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    אני לא צריך פריצה אני צריך לראות את המכשיר כדי שאוכל להכניס את אפלקציית תפילון וכן להכניס שירים

    שלמה123ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • C ched

      אני לא צריך פריצה אני צריך לראות את המכשיר כדי שאוכל להכניס את אפלקציית תפילון וכן להכניס שירים

      שלמה123ש מנותק
      שלמה123ש מנותק
      שלמה123
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה123
      #8

      @ched אמר בשיאומי מקשים:

      אני לא צריך פריצה אני צריך לראות את המכשיר כדי שאוכל להכניס את אפלקציית תפילון וכן להכניס שירים

      תסביר בפירוט מה הבעיה...
      אגב, בלי קשר, אם אתה חדש - כדאי שתקרא את חוקי הפורום - שלא תסתבך ותורחק בלי כוונה - 66480573-a0fe-44f5-9208-2e345e936daf-image.png

      מעצב

      C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שלמה123ש שלמה123

        @ched אמר בשיאומי מקשים:

        אני לא צריך פריצה אני צריך לראות את המכשיר כדי שאוכל להכניס את אפלקציית תפילון וכן להכניס שירים

        תסביר בפירוט מה הבעיה...
        אגב, בלי קשר, אם אתה חדש - כדאי שתקרא את חוקי הפורום - שלא תסתבך ותורחק בלי כוונה - 66480573-a0fe-44f5-9208-2e345e936daf-image.png

        C מנותק
        C מנותק
        ched
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @שלמה123 אני מכניס את הפלאפון למחשב והוא לא מופיע לי בכלל

        שלמה123ש A 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • C ched

          @שלמה123 אני מכניס את הפלאפון למחשב והוא לא מופיע לי בכלל

          שלמה123ש מנותק
          שלמה123ש מנותק
          שלמה123
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @ched אמר בשיאומי מקשים:

          @שלמה123 אני מכניס את הפלאפון למחשב והוא לא מופיע לי בכלל

          אני לא מומחה בזה, פשוט הערתי לאנשים שלא הבינו את כוונתך...

          מעצב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C ched

            @שלמה123 אני מכניס את הפלאפון למחשב והוא לא מופיע לי בכלל

            A מנותק
            A מנותק
            achakian00000000
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @ched אין אפשרות לחבר למחשב זה כשר

            C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A achakian00000000

              @ched אין אפשרות לחבר למחשב זה כשר

              C מנותק
              C מנותק
              ched
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!

              שלמה123ש A 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • C ched

                @achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!

                שלמה123ש מנותק
                שלמה123ש מנותק
                שלמה123
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @ched אמר בשיאומי מקשים:

                @achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!

                חדש? מאיפה קנית?

                מעצב

                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • C ched

                  @achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!

                  A מנותק
                  A מנותק
                  achakian00000000
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי achakian00000000
                  #14

                  @ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (אני לא עושה את זה)

                  C שלמה123ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמה123ש שלמה123

                    @ched אמר בשיאומי מקשים:

                    @achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!

                    חדש? מאיפה קנית?

                    C מנותק
                    C מנותק
                    ched
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @שלמה123 לא, קניתי חודש אחרי ששווק בארץ זה לא חדש וקניתי באנש פון במודיעין עילית

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A achakian00000000

                      @ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (אני לא עושה את זה)

                      C מנותק
                      C מנותק
                      ched
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ched
                      #16

                      @achakian00000000 איפה? אתה מכיר מישהו

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A achakian00000000

                        @ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (אני לא עושה את זה)

                        שלמה123ש מנותק
                        שלמה123ש מנותק
                        שלמה123
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @achakian00000000 אמר בשיאומי מקשים:

                        @ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (לא אצלי)

                        @ched ובצריבת גרסא, אצל הרוב יש תפילון וכו'... אגב, זה בעברית? כשר?

                        מעצב

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלמה123ש שלמה123

                          @achakian00000000 אמר בשיאומי מקשים:

                          @ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (לא אצלי)

                          @ched ובצריבת גרסא, אצל הרוב יש תפילון וכו'... אגב, זה בעברית? כשר?

                          C מנותק
                          C מנותק
                          ched
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @שלמה123 כן

                          שלמה123ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • C ched

                            @שלמה123 כן

                            שלמה123ש מנותק
                            שלמה123ש מנותק
                            שלמה123
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @ched https://mitmachim.top/topic/16390/אינדקס-גירסאות-לשיאומי-מתעדכן?_=1616501470416

                            מעצב

                            C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שלמה123ש שלמה123

                              @ched https://mitmachim.top/topic/16390/אינדקס-גירסאות-לשיאומי-מתעדכן?_=1616501470416

                              C מנותק
                              C מנותק
                              ched
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @שלמה123 תודה רבה על העזרה!!!👍 👍

                              שלמה123ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • C ched

                                @שלמה123 תודה רבה על העזרה!!!👍 👍

                                שלמה123ש מנותק
                                שלמה123ש מנותק
                                שלמה123
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @ched אמר בשיאומי מקשים:

                                @שלמה123 תודה רבה על העזרה!!!👍 👍

                                גם ל @achakian00000000

                                מעצב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • C ched

                                  @achakian00000000 איפה? אתה מכיר מישהו

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  achakian00000000
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @ched יש קטלוג גרסאות בפורום תחפש

                                  שלמה123ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A achakian00000000

                                    @ched יש קטלוג גרסאות בפורום תחפש

                                    שלמה123ש מנותק
                                    שלמה123ש מנותק
                                    שלמה123
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה123
                                    #23

                                    @achakian00000000 הבאתי למעלה..

                                    מעצב

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • C ched

                                      @שלמה123 תודה רבה על העזרה!!!👍 👍

                                      שלמה123ש מנותק
                                      שלמה123ש מנותק
                                      שלמה123
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @ched אגב, ברוך הבא לפורום!

                                      מעצב

                                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלמה123ש שלמה123

                                        @ched אגב, ברוך הבא לפורום!

                                        C מנותק
                                        C מנותק
                                        ched
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @שלמה123 😊 😊 😊

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר