מדריך תרגום אפליקציות
-
יש כאן הסרטה איך לתרגם אפליקציות
https://drive.google.com/file/d/1SrczbkX4FztP9ahqDmtHVAjlA_tLP2Gi/view?usp=sharing@zalmensmok אמר במדריך תרגום אפליקציות:
יש כאן הסרטה איך לתרגם אפליקציות
https://drive.google.com/file/d/1SrczbkX4FztP9ahqDmtHVAjlA_tLP2Gi/view?usp=sharingלאן הוא נכנס? (במדריך) לאפליקציה מסוימת?
-
@zalmensmok אמר במדריך תרגום אפליקציות:
יש כאן הסרטה איך לתרגם אפליקציות
https://drive.google.com/file/d/1SrczbkX4FztP9ahqDmtHVAjlA_tLP2Gi/view?usp=sharingלאן הוא נכנס? (במדריך) לאפליקציה מסוימת?
@רויטל לאפליקציית הגדרות.
-
@רויטל לאפליקציית הגדרות.
@achakian00000000 יש לו איזה אפליקציה?! איך אפשר להשיג אותה?
-
@zalmensmok זה צריך רוט?
כמו כן לנוחות הציבור מצורף פה העורך עורך-apk-מתקדם (1).apk@צדיק-תמים אמר במדריך תרגום אפליקציות:
אהההכמו כן לנוחות הציבור מצורף פה העורך עורך עורך apk מתקדם
-
@צדיק-תמים אמר במדריך תרגום אפליקציות:
אהההכמו כן לנוחות הציבור מצורף פה העורך עורך עורך apk מתקדם
@achakian00000000 אהה תודה סליחה לא ראיתי.
-
@moshep מה אתה מתכוון?
@achakian00000000 אמר במדריך תרגום אפליקציות:
@moshep מה אתה מתכוון?
@zalmensmok הביא דוגמה ל"עוצמה" עכשיו אני רוצה לשנות דברים אחרים איך אני עושה את זה
-
@achakian00000000 אמר במדריך תרגום אפליקציות:
@moshep מה אתה מתכוון?
@zalmensmok הביא דוגמה ל"עוצמה" עכשיו אני רוצה לשנות דברים אחרים איך אני עושה את זה
@moshep כמו מה אני שמח לעזור [כשאני יכול כמובן]
-
יש כאן הסרטה איך לתרגם אפליקציות
https://drive.google.com/file/d/1SrczbkX4FztP9ahqDmtHVAjlA_tLP2Gi/view?usp=sharing@zalmensmok @שלום-כהן
למה האפליקציה נפתחת ככה?

אבל אחרי כמה שניות זה נהיה מסך כזה ולא זז

איך אפשר לעשות שזה כן יעבוד ולמה זה קרה?
-
@zalmensmok @שלום-כהן
למה האפליקציה נפתחת ככה?

אבל אחרי כמה שניות זה נהיה מסך כזה ולא זז

איך אפשר לעשות שזה כן יעבוד ולמה זה קרה?
@כוספים-למשיח תנסה להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש
-
@כוספים-למשיח תנסה להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש
@achakian00000000 עשיתי כמה פעמים ולא עזר

-
@achakian00000000 עשיתי כמה פעמים ולא עזר

@כוספים-למשיח יכול להיות שהמעבד שלך מדי חלש (לא נראה לי כי יש לי מעבד ממש חלש וזה עבד לי) תשאל את @שלום-כהן הוא המקור שהביא את האפליקציה (המקור האמתי זה נראה לי מפורום 4pda)
-
בתרגום אפליקציות של המערכת צריך להזהר עם האפליקציה TeleService.apk כי אם מתרגמים הכל זה עלול להרוס את הגירסה.
אני לא יודע מה צריך לא לגעת -
בתרגום אפליקציות של המערכת צריך להזהר עם האפליקציה TeleService.apk כי אם מתרגמים הכל זה עלול להרוס את הגירסה.
אני לא יודע מה צריך לא לגעת@zalmensmok מה זאת אומרת להרוס?
-
@zalmensmok מה זאת אומרת להרוס?
@מנאששש אני לא בדיוק הבנתי למה זה קורה אבל האפליקציה קורסת בהפעלה מחדש ולא עובדת
-
@מנאששש אני לא בדיוק הבנתי למה זה קורה אבל האפליקציה קורסת בהפעלה מחדש ולא עובדת
@zalmensmok זה נראה שאתה מסריט בטלפון עצמו אם יש לך אפליקציה להסרטה אני אשמח אם תעלה אותה כאן.
-
@zalmensmok זה נראה שאתה מסריט בטלפון עצמו אם יש לך אפליקציה להסרטה אני אשמח אם תעלה אותה כאן.
@1number אין שום בעיה, אני כבר מעלה אותה.
-
@1number אין שום בעיה, אני כבר מעלה אותה.
@zalmensmok תעלה בנושא חדש לטובת כולם
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות