כיבוי WIFI בנטסטיק
-
יש לי נטסטיק חברת HUAWEI ולחצתי על זה-
ע"מ לכבות את הווי פי וזה בכל אופן ממשיך לשדר ווי פי, מה אמורים לעשות כדי לכבות?? תודה . -
יש לי נטסטיק חברת HUAWEI ולחצתי על זה-
ע"מ לכבות את הווי פי וזה בכל אופן ממשיך לשדר ווי פי, מה אמורים לעשות כדי לכבות?? תודה . -
@חנניה האם אתה יודע בברור שזה ממשיך לשדר?
(זה לא ראיה שאת הממשיך לראות במחשב, כי לפעמים הוא מראה גם רשתות שכבר התחברת בעבר)@אביב-לוין השאלה אם אפוה שלחצתי זה אמור לכבות ווי פי או שזה לא קשור כמו שהוא אמר שזה כרפיטר שאני לא יודע מה זה.
-
יש לי נטסטיק חברת HUAWEI ולחצתי על זה-
ע"מ לכבות את הווי פי וזה בכל אופן ממשיך לשדר ווי פי, מה אמורים לעשות כדי לכבות?? תודה .@חנניה אמר בכיבוי WIFI בנטסטיק:
יש לי נטסטיק חברת HUAWEI ולחצתי על זה-
ע"מ לכבות את הווי פי וזה בכל אופן ממשיך לשדר ווי פי, מה אמורים לעשות כדי לכבות?? תודה .זה לא להפסיק לשדר וויפיי
אלא להפסיק לקלוט וויפי
אתה צריך לשנות את ההגדרות של השיתוף וויפיי/נקודה חמה איך שקוראים לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות