קבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק
-
@elazar שניהם admin
-
@elazar שניהם admin
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
-
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
-
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
-
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
@במבוק אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
כן
-
@במבוק אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
כן
-
@במבוק איך אתה נכנס לממשק?
אתה כל פעם נכנס עם ה admin בשם משתמש וסיסמא ואז SIGN IN ואז SKIP ואז SMS ? -
@במבוק איך אתה נכנס לממשק?
אתה כל פעם נכנס עם ה admin בשם משתמש וסיסמא ואז SIGN IN ואז SKIP ואז SMS ? -
@במבוק אז אחרי שאתה נכנס ללשונית של ה SMS תלחץ על NEW ואז נפתח חלון כזה

תכתוב מה שאתה רוצה ולמעלה תכתוב מס' טךפון ותלחץ על SEND -
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@במבוק אז אחרי שאתה נכנס ללשונית של ה SMS תלחץ על NEW ואז נפתח חלון כזה

תכתוב מה שאתה רוצה ולמעלה תכתוב מס' טךפון ותלחץ על SENDעשיתי כך ולא הצלחתי
-
@במבוק נדמה לי שיש להם תמיכה טכנית בארץ אתה יכול להתקשר אליהם אבל לפני זה תבדוק אולי החבילת גלישה של היא בלי SMS זה נראה שזה הבעיה
-
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@במבוק יש לך SMS בחבילת גלישה?
אני יבדוק את זה עם החברה,
מה שכן אני מקבל SMS אבל אני לא יודע אם זה אומר שיש לי אפשרות לשלוח. -
@במבוק אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
אני יבדוק את זה עם החברה
כדאי שתבדוק כי ממבט של אדם פשוט זה נראה שפשוט אין לך אפשרות לשלוח SMS .
אגב אתה יכול להכניס את הסים לטלפון לא כשר ולראות אם אתה יכול לשלוח@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@במבוק אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
אני יבדוק את זה עם החברה
כדאי שתבדוק כי ממבט של אדם פשוט זה נראה שפשוט אין לך אפשרות לשלוח SMS .
אגב אתה יכול להכניס את הסים לטלפון לא כשר ולראות אם אתה יכול לשלוחזה רעיון אני ינסה את זה.
-
כידוע..
למשתמשי נטפרי ישנה אפשרות לקבל סמס ולא לשלוח. -
כידוע..
למשתמשי נטפרי ישנה אפשרות לקבל סמס ולא לשלוח. -
@elazar ???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

