קבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק
-
@eitcok-grafik אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@elazar אין לו ממשק כלו' נפתח בדפדפן?
לא הוא פשוט מתחבר אוטומטית ויש אינטרנט ואי אפשר לכבות לו את האינטרנט וכד'
-
@eitcok-grafik אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@elazar אין לו ממשק כלו' נפתח בדפדפן?
לא הוא פשוט מתחבר אוטומטית ויש אינטרנט ואי אפשר לכבות לו את האינטרנט וכד'
@elazar יש לו ממשק.
רק צריך לבדוק את הכתובת.. -
@elazar זה לא נקרא שאין לו ממשק
הממשק של ה sms שעליו מדברים פה הוא לא החלון שבחלק מהסטיקים מתחברים דרכו אלא משהו שונה לגמרי
ב proview נראה לי שכתובת הממשק היא 192.168.0.1 - תנסה להכניס את זה בשורת החיפוש בדפדפן ותראה לאן תגיע@מתכנת-חובב כן זה באמת הגיע לפרוויו אבל צריך שם שם משתמש וסיסמא אז אני ישיג ואז אני יענה לך סופית אם זה עבד
-
@מתכנת-חובב כן זה באמת הגיע לפרוויו אבל צריך שם שם משתמש וסיסמא אז אני ישיג ואז אני יענה לך סופית אם זה עבד
-
@מתכנת-חובב כן זה באמת הגיע לפרוויו אבל צריך שם שם משתמש וסיסמא אז אני ישיג ואז אני יענה לך סופית אם זה עבד
@elazar לרוב זה ADMIN
-
@elazar שניהם admin
-
@elazar שניהם admin
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
-
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
-
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
-
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
@במבוק אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
כן
-
@במבוק אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@מתכנת-חובב @eitcok-grafik זה עובד מצויין תודה רבה לכם על העזרה
זה עובד לך טוב גם בקבלת SMS וגם בשליחת SMS?
כן
-
@במבוק איך אתה נכנס לממשק?
אתה כל פעם נכנס עם ה admin בשם משתמש וסיסמא ואז SIGN IN ואז SKIP ואז SMS ? -
@במבוק איך אתה נכנס לממשק?
אתה כל פעם נכנס עם ה admin בשם משתמש וסיסמא ואז SIGN IN ואז SKIP ואז SMS ? -
@במבוק אז אחרי שאתה נכנס ללשונית של ה SMS תלחץ על NEW ואז נפתח חלון כזה

תכתוב מה שאתה רוצה ולמעלה תכתוב מס' טךפון ותלחץ על SEND -
@elazar אמר בקבלת SMS במחשב עם סטיק בלי ממשק:
@במבוק אז אחרי שאתה נכנס ללשונית של ה SMS תלחץ על NEW ואז נפתח חלון כזה

תכתוב מה שאתה רוצה ולמעלה תכתוב מס' טךפון ותלחץ על SENDעשיתי כך ולא הצלחתי
-
@במבוק נדמה לי שיש להם תמיכה טכנית בארץ אתה יכול להתקשר אליהם אבל לפני זה תבדוק אולי החבילת גלישה של היא בלי SMS זה נראה שזה הבעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

