פריצת סיסמה לשיאומי
-
@hvusv1234 איך משיגים את הגירסא הרוסית?
ובכל אופן הפיתרון שהצעת הוא רק ע"י צריבת גירסא ולא ע"י איתחול -
@hvusv1234 ואיך משיגים את הרוסית?
אני לא מצליח להירשם לאתר שלהם -
@hvusv1234 ואיך משיגים את הרוסית?
אני לא מצליח להירשם לאתר שלהם@thmhe אתה רוצה את האנגלי,
-
@hvusv1234 ואיך משיגים את הרוסית?
אני לא מצליח להירשם לאתר שלהם -
@thmhe אתה רוצה את האנגלי,
@דניאל-ביטון אמר בפריצת סיסמה לשיאומי:
@thmhe אתה רוצה את האנגלי,
לא כל כך הבנתי אבל אני אשמח לגירסא הזאת
-
@דניאל-ביטון אמר בפריצת סיסמה לשיאומי:
@thmhe אתה רוצה את האנגלי,
לא כל כך הבנתי אבל אני אשמח לגירסא הזאת
@thmhe הכוונה לגרסא פתוחה וכו' רק לא ברוסית אלא באנגלית
-
@thmhe הכוונה לגרסא פתוחה וכו' רק לא ברוסית אלא באנגלית
@דניאל-ביטון ודאי שאני רוצה אם אפשר...
-
@berman אפשר לאפס לבד אם יש מצב מפתחים דרך הכלי של הרוט נראה לי להפעיל מצב רקברי ושם יש אפשרות לאפס זה (נוסה בעבר ועזר
-
@hvusv1234 יש למישו את הכלי של הצריבה?
-
@berman אם ניפוי באגים פועל (אם אתה לא יודע מה זה כנראה שזה לא פועל פועל) דבר איתי בפרטי (אם לא אין לי איך לעזור).
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות