אני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2
-
@יוסי-הגאון מה שיש למעלה זה הגרסה הפרוצה המדוברת?
-
@יוסי-הגאון מה שיש למעלה זה הגרסה הפרוצה המדוברת?
-
@מאיר-2
מה יש לך בתפריט? -
@מאיר-2 אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
איך עושים שינוי?
פה יש מדריך של אלישי היקר
https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb -
@מאיר-2
מה יש לך בתפריט?@יוסי-הגאון לא היה לי סמל של אינטרנט וקיצורים, אבל שינתי את זה בתוכנת MobiMB
-
@יוסי-הגאון לא היה לי סמל של אינטרנט וקיצורים, אבל שינתי את זה בתוכנת MobiMB
@מאיר-2 ומה אה רוצה שיהיה?
-
@מאיר-2 ומה אה רוצה שיהיה?
@יוסי-הגאון את הצילצולים המקורים (כמו C2 ישן)..
-
@יוסי-הגאון את הצילצולים המקורים (כמו C2 ישן)..
@מאיר-2
אז זה לא בעיה
יש את זה איפשהוא בפורום.
בשביל זה אתה לא צריך לצרוב גירסה שספק תהרוס לך את המכשיר -
@מאיר-2
אז זה לא בעיה
יש את זה איפשהוא בפורום.
בשביל זה אתה לא צריך לצרוב גירסה שספק תהרוס לך את המכשיר@יוסי-הגאון תודה רבה!
למכשיר שכרגע מותקן בו RM-721 זה יערוס אותו צריבה של RM-722? -
@יוסי-הגאון תודה רבה!
למכשיר שכרגע מותקן בו RM-721 זה יערוס אותו צריבה של RM-722?@מאיר-2
אני חושב שלא
כך נראה לי -
@יוסי-הגאון תודה רבה!
למכשיר שכרגע מותקן בו RM-721 זה יערוס אותו צריבה של RM-722?@מאיר-2 אין גירסא 722 רק721 שמתאים ל2 המכשירים
-
@מאיר-2 אין גירסא 722 רק721 שמתאים ל2 המכשירים
@שלמה-ווייס למה שאני לוחץ כוכבית סולמית 0000 סולמית מופיע לי RM-722?
-
@שלמה-ווייס למה שאני לוחץ כוכבית סולמית 0000 סולמית מופיע לי RM-722?
@מאיר-2 כי המכשיר שלך 722 או ששינו את מספר האנטנה ל722 אבל במה זה סותר את מה שאמרתי?!
-
@מאיר-2 כי המכשיר שלך 722 או ששינו את מספר האנטנה ל722 אבל במה זה סותר את מה שאמרתי?!
@שלמה-ווייס שאמרת שיש 721
-
@שלמה-ווייס שאמרת שיש 721
@יוסי-הגאון ????
-
@יוסי-הגאון ????
@שלמה-ווייס אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@יוסי-הגאון ????
אין גירסא 722 רק721 שמתאים ל2 המכשירים
-
@יוסי-הגאון ????
-
@מאיר-2
אז זה לא בעיה
יש את זה איפשהוא בפורום.
בשביל זה אתה לא צריך לצרוב גירסה שספק תהרוס לך את המכשיר@יוסי-הגאון אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@מאיר-2
אז זה לא בעיה
יש את זה איפשהוא בפורום.
בשביל זה אתה לא צריך לצרוב גירסה שספק תהרוס לך את המכשירבאיזה מקום?
-
@יוסי-הגאון אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@מאיר-2
אז זה לא בעיה
יש את זה איפשהוא בפורום.
בשביל זה אתה לא צריך לצרוב גירסה שספק תהרוס לך את המכשירבאיזה מקום?
@מאיר-2
אני לא יודע איפה כרגע...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות