אני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2
-
@מענדי אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
מישהו יכול לשלוח לי את זה בדרייב אני לא מצליח להוריד
-
@מענדי אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
מישהו יכול לשלוח לי את זה בדרייב אני לא מצליח להוריד
@שלמה-ווייס אני מסנה להתקין כפי שהוסבר במקום אחר, אך בשורת פקודות של הפאלפון הוא רושם באנגלית:
=== מהבהב [MCU] ===
מחק: עיבוד rm721__11.40.mcusw
מחיצה ....
שגיאת חלוקה! טלפון לא מגיב!
חבר טלפון בממשק שנבחר ...חלף: 00:00:41
חבר טלפון בממשק שנבחר ..מישהו יודע מה הפיתרון?
-
@שלמה-ווייס אני מסנה להתקין כפי שהוסבר במקום אחר, אך בשורת פקודות של הפאלפון הוא רושם באנגלית:
=== מהבהב [MCU] ===
מחק: עיבוד rm721__11.40.mcusw
מחיצה ....
שגיאת חלוקה! טלפון לא מגיב!
חבר טלפון בממשק שנבחר ...חלף: 00:00:41
חבר טלפון בממשק שנבחר ..מישהו יודע מה הפיתרון?
-
@שלמה-ווייס שתי שאלות:
- מה הפירוש מכונה?
- אם אני מתקין XP כפי שהוסבר זה בנוסף לויינדוס 10?
-
@שלמה-ווייס שתי שאלות:
- מה הפירוש מכונה?
- אם אני מתקין XP כפי שהוסבר זה בנוסף לויינדוס 10?
-
-
@יענקל-ה
אם זה גירסה פרוצה
אז זה מתקין את המשחקים המובנים. -
@יענקל-ה
אם זה גירסה פרוצה
אז זה מתקין את המשחקים המובנים.@יוסי-הגאון מה שיש למעלה זה הגרסה הפרוצה המדוברת?
-
@יוסי-הגאון מה שיש למעלה זה הגרסה הפרוצה המדוברת?
-
@יוסי-הגאון מה שיש למעלה זה הגרסה הפרוצה המדוברת?
-
@מאיר-2
מה יש לך בתפריט? -
@מאיר-2 אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
איך עושים שינוי?
פה יש מדריך של אלישי היקר
https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb -
@מאיר-2
מה יש לך בתפריט?@יוסי-הגאון לא היה לי סמל של אינטרנט וקיצורים, אבל שינתי את זה בתוכנת MobiMB
-
@יוסי-הגאון לא היה לי סמל של אינטרנט וקיצורים, אבל שינתי את זה בתוכנת MobiMB
@מאיר-2 ומה אה רוצה שיהיה?
-
@מאיר-2 ומה אה רוצה שיהיה?
@יוסי-הגאון את הצילצולים המקורים (כמו C2 ישן)..
-
@יוסי-הגאון את הצילצולים המקורים (כמו C2 ישן)..
@מאיר-2
אז זה לא בעיה
יש את זה איפשהוא בפורום.
בשביל זה אתה לא צריך לצרוב גירסה שספק תהרוס לך את המכשיר -
@מאיר-2
אז זה לא בעיה
יש את זה איפשהוא בפורום.
בשביל זה אתה לא צריך לצרוב גירסה שספק תהרוס לך את המכשיר@יוסי-הגאון תודה רבה!
למכשיר שכרגע מותקן בו RM-721 זה יערוס אותו צריבה של RM-722?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות