מחקתי בטעות אפליקציית מערכת בטלפון על ידי רוט[סייר קבצים ] האם יש אפשרות להחזיר
-
@זלמן-שמערל אז תגדיר את זה ישום מערכת..
@מומחה-ברמה מה הכוונה
-
@מומחה-ברמה מה הכוונה
@זלמן-שמערל תשאל אולי יש אפשרות.. להגדיר את הסייר שלא יוכל למחוק אותו ברגיל אבל אתה ברוט..
-
@זלמן-שמערל תשאל אולי יש אפשרות.. להגדיר את הסייר שלא יוכל למחוק אותו ברגיל אבל אתה ברוט..
@מומחה-ברמה מה יעזור לי להגדיר של יוכלו למחוק אותו אני כבר מחקתי ומנסה להחזיר!
-
@מומחה-ברמה מה יעזור לי להגדיר של יוכלו למחוק אותו אני כבר מחקתי ומנסה להחזיר!
@זלמן-שמערל אמר במחקתי בטעות אפליקציית מערכת בטלפון על ידי רוט[סייר קבצים ] האם יש אפשרות להחזיר:
בר מחקתי ומנסה להחזיר!
כי אם תגדיר אותו ככה בלשון אחרת פשוט תהפוך אותו לישום מערכת אבל מצאתי רק איך למחוק ישומי מערכת בכל אופן תשאל את @שלום-כהן אולי הוא יודע..
-
מחקתי בטעות אפליקציית מערכת בטלפון על ידי רוט[סייר קבצים ] האם יש אפשרות להחזיר
@זלמן-שמערל אי אפשר להכניס ל-SYSTEM/APP???
-
@זלמן-שמערל אי אפשר להכניס ל-SYSTEM/APP???
@שמואל-ש ניסתי וזה לא עובד
-
@שמואל-ש ניסתי וזה לא עובד
-
@זלמן-שמערל אי אפשר להכניס ל-SYSTEM/APP???
@שמואל-ש אמר במחקתי בטעות אפליקציית מערכת בטלפון על ידי רוט[סייר קבצים ] האם יש אפשרות להחזיר:
SYSTEM/APP
system/priv-app (מסתמא)
@זלמן-שמערל ניסית לתת הרשאות? -
@שמואל-ש אמר במחקתי בטעות אפליקציית מערכת בטלפון על ידי רוט[סייר קבצים ] האם יש אפשרות להחזיר:
SYSTEM/APP
system/priv-app (מסתמא)
@זלמן-שמערל ניסית לתת הרשאות?@איש-אמת הרשאות למה? ואיך
? -
@איש-אמת הרשאות למה? ואיך
? -
@זלמן-שמערל לתת לקובץ הרשאות
תלחץ על המאפינים של הקובץ ובתיבת הרשאות תיתן הכול (לא יודע בדיוק כמה צריך)@איש-אמת לא עובד
-
תבדוק אם השם הוא צריך להיות כמו איך שקוראים לאפליקציה במקורי
-
@זלמן-שמערל אתה צריך משהו שיש לו גרסה כמו שלך בדיוק כי לפעמים יש בעיות בפרט אם מחקת את האודקס
@זונדל עבד
-
@זונדל עבד
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות