בעיות שמע במכשיר שיאומי QIN
-
יש לי שיאומי QIN, ללא התראה מוקדמת, הלך לו השמע,
למישהו יש מושג מה הפתרון? יודע על עוד חבר שקרה לו את אותו הדבר...
אגב, אפשר לשמוע רק ע"י אוזניות בלוטוס...@1122112 תקרא כאן:
https://mitmachim.top/topic/10882/שאלות-ותקלות-נפוצות-בשיאומי-מקשים-ופיתרונם/95
בעיית האוזניות היא ה-בעיה של המכשיר הזה -
@1122112 תקרא כאן:
https://mitmachim.top/topic/10882/שאלות-ותקלות-נפוצות-בשיאומי-מקשים-ופיתרונם/95
בעיית האוזניות היא ה-בעיה של המכשיר הזה@חמור-חמורותיים
ידוע לך מה עושים במצב כזה? -
@חמור-חמורותיים
ידוע לך מה עושים במצב כזה?@1122112
תקלה: סימון אוזניות מחוברות למרות שאין אוזניות.
פיתרון: לנקות קצת בעדינות את הכניסה של המטען במכשיר.
להוציא ולהכניס את המטען המקורי.זאת בעיית חומרה ולא גירסא אם זה פתוח להתקנות יש לך יישום שתוריד ותתקין
-
@1122112
תקלה: סימון אוזניות מחוברות למרות שאין אוזניות.
פיתרון: לנקות קצת בעדינות את הכניסה של המטען במכשיר.
להוציא ולהכניס את המטען המקורי.זאת בעיית חומרה ולא גירסא אם זה פתוח להתקנות יש לך יישום שתוריד ותתקין
@חמור-חמורותיים
תודה, אבל לא מסומן לי סימון של אוזניות... -
@חמור-חמורותיים
תודה, אבל לא מסומן לי סימון של אוזניות...@1122112 בשיחה רגילה אתה שומע?
-
@1122112 בשיחה רגילה אתה שומע?
@חמור-חמורותיים
גם לא. רק ע"י אוזניית בלוטוס -
@חמור-חמורותיים
גם לא. רק ע"י אוזניית בלוטוס -
@מוטי-ברנד
אכן, זו הייתה הבעיה
מודה לך מאוד -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות