צריבת גירסה ליאנג 2
-
@אבא-לו
אז עכשיו תעזור בתיקון תעודה (בבקשה)
יש תוכנה, יש טלפון עם רוט יש דרייברים אבל אני לא רואה את הטלפון בתוכנה מה לעשות? -
@אבא-לו
אני רואה אבל אין לי אפשרות של תיקון תעודה בתיקון עולה לי מה שעולה במדריך לשינוי imei ועוד שורה שכתוב בלוטוט מה למלאות שם? (כלומר מאיפה אני משיג imei כשר) -
@אבא-לו
אני רואה אבל אין לי אפשרות של תיקון תעודה בתיקון עולה לי מה שעולה במדריך לשינוי imei ועוד שורה שכתוב בלוטוט מה למלאות שם? (כלומר מאיפה אני משיג imei כשר) -
@matty אתה לא צריך לשנות IMEI
אתה יכול רק לעשות תיקון תעודה
בתיקון למעלה בצד ימין תסמן וי על תיקון תעודה ותוריד את ה-וי מהחלון ב-IMEI
ולחץ על תיקון
https://mitmachim.top/topic/18538/צריבת-גירסה-ליאנג-2/33 -
@אבא-לו @מוטי-ברנד זה מה שאני רואה

-
-
@אבא-לו @מוטי-ברנד אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
@matty תעשה וי בS\M ותכניס את זה RQ5ZC34039E
כתוב לי SDB device not selected
-
@אבא-לו @מוטי-ברנד אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
@matty תעשה וי בS\M ותכניס את זה RQ5ZC34039E
כתוב לי SDB device not selected
-
ש שמעון חבצלת התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות