בירור | עזרה באודין
-
איך מתקינים גירסה חדשה בגלקסי יאנג עם אודין?
אם מישהו ישלח לי קישור למדריך אני ישמח
לא מוצא את המדריך -
@יוסי-מיותר אני מצאתי את המדריך זה כאן כאן
אבל משום מה לא הצלחתי בשום אופן להתקין.
זה עובר את כל השלבים עד שמגיע לריקוברי ואז נכשל מה עושים? -
@יוסי-מיותר אני מצאתי את המדריך זה כאן כאן
אבל משום מה לא הצלחתי בשום אופן להתקין.
זה עובר את כל השלבים עד שמגיע לריקוברי ואז נכשל מה עושים? -
@שמעון-חבצלת יש דרישה שתהיה סוללה מלאה (לא ברור כמה בדיוק - 50/70/90/100%).
כמה היה לך?
רום סטוק (מקורי)?
הכבל יציב - ללא ניתוקים?
נכשל - הכונה שכתוב FAIL באדום? -
@יוסי-מיותר אצלי הסוללה מלאה,
ובאמת הוא התחיל את הצריבה ועבר כמה שלבים עד שהוא הגיע לריקוברי ואז זה נעצר ועשה FAIL באדום.
דיברתי עם חבר מומחה הוא שאם כך הכל טוב חוץ מזה שהגירסה לא מתאימה במדויק למכשיר. כנראה שצריך לחפש גירסה יותר מתאימה או יותר חדשה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות