עזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש
-
@שמואל-ש הם אמרו שם שעד 24 שעות זה אמור להסתדר
אפשר ליצור עותק מהקובץ הבעייתי ולהוריד אותו וככה לעקוף את הבעיה@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש:
@שמואל-ש הם אמרו שם שעד 24 שעות זה אמור להסתדר
אפשר ליצור עותק מהקובץ הבעייתי ולהוריד אותו וככה לעקוף את הבעיהכלומר... קיצור דרך? כי זה לא יורד גם ככה.
-
@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש:
@שמואל-ש הם אמרו שם שעד 24 שעות זה אמור להסתדר
אפשר ליצור עותק מהקובץ הבעייתי ולהוריד אותו וככה לעקוף את הבעיהכלומר... קיצור דרך? כי זה לא יורד גם ככה.
@מנחם-מחשבים-0 לא קיצור דרך אלא יצירת עותק מקש ימני על הקובץ ויש לך את האופציה הזו
-
@מנחם-מחשבים-0 לא קיצור דרך אלא יצירת עותק מקש ימני על הקובץ ויש לך את האופציה הזו
@קינג-קומפיוטר לא עובד. כותב שיוצר עותק ובפועל לוקח יותר מ5 דקות כבר
-
@קינג-קומפיוטר לא עובד. כותב שיוצר עותק ובפועל לוקח יותר מ5 דקות כבר
@מנחם-מחשבים-0 בעיה אצלך
-
@מנחם-מחשבים-0 בעיה אצלך
@קינג-קומפיוטר אתה יכול לעשות עותק ולשתף אותי?
-
@קינג-קומפיוטר אתה יכול לעשות עותק ולשתף אותי?
@מנחם-מחשבים-0 חסום לי
-
@מנחם-מחשבים-0 חסום לי
@קינג-קומפיוטר מה חסום?
-
@קינג-קומפיוטר מה חסום?
@מנחם-מחשבים-0 אתה מדבר על הדרייב לא ?
אז הקישור חסום לי -
@מנחם-מחשבים-0 אתה מדבר על הדרייב לא ?
אז הקישור חסום לי@קינג-קומפיוטר אה. תשלח לי את המייל שלך בפרטי ואני אכניס.
-
@קינג-קומפיוטר אתה יכול לעשות עותק ולשתף אותי?
פוסט זה נמחק! -
נכנסתי לדרייב החדש וכל תוכנה שאני מנסה להוריד הוא אומר שמכסת ההורדות גדולה מדי.
זה לא הגיוני שכ"כ הרבה אנשים הורידו כ"כ הרבה קבצים (מה גם שיש שם רק 8 אנשים). מישהו יכול לעזור?
תודה מראש
.@מנחם-מחשבים-0 תוריד עם AIREXPLORER
חפש בפורום -
נכנסתי לדרייב החדש וכל תוכנה שאני מנסה להוריד הוא אומר שמכסת ההורדות גדולה מדי.
זה לא הגיוני שכ"כ הרבה אנשים הורידו כ"כ הרבה קבצים (מה גם שיש שם רק 8 אנשים). מישהו יכול לעזור?
תודה מראש
.@מנחם-מחשבים-0 אמר בעזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש:
נכנסתי לדרייב החדש
מה הכוונה 'הדרייב החדש', יש משהו חדש שאני לא יודע?
תודה. -
@מנחם-מחשבים-0 אמר בעזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש:
נכנסתי לדרייב החדש
מה הכוונה 'הדרייב החדש', יש משהו חדש שאני לא יודע?
תודה.@שוהם307 פתחו חדש
-
@שוהם307 פתחו חדש
-
@מנחם-מחשבים-0 מה הקישור
-
@מנחם-מחשבים-0 חסום בנטפרי
@nbhgv הדרייב חסום???
זה סכה"כ דרייב -
@nbhgv הדרייב חסום???
זה סכה"כ דרייב -
@nbhgv אתה יכול לפתוח את הדרייב שלך?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות