עזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש
-
@מנחם-מחשבים-0 אתה מדבר על הדרייב לא ?
אז הקישור חסום לי@קינג-קומפיוטר אה. תשלח לי את המייל שלך בפרטי ואני אכניס.
-
@קינג-קומפיוטר אתה יכול לעשות עותק ולשתף אותי?
פוסט זה נמחק! -
נכנסתי לדרייב החדש וכל תוכנה שאני מנסה להוריד הוא אומר שמכסת ההורדות גדולה מדי.
זה לא הגיוני שכ"כ הרבה אנשים הורידו כ"כ הרבה קבצים (מה גם שיש שם רק 8 אנשים). מישהו יכול לעזור?
תודה מראש
.@מנחם-מחשבים-0 תוריד עם AIREXPLORER
חפש בפורום -
נכנסתי לדרייב החדש וכל תוכנה שאני מנסה להוריד הוא אומר שמכסת ההורדות גדולה מדי.
זה לא הגיוני שכ"כ הרבה אנשים הורידו כ"כ הרבה קבצים (מה גם שיש שם רק 8 אנשים). מישהו יכול לעזור?
תודה מראש
.@מנחם-מחשבים-0 אמר בעזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש:
נכנסתי לדרייב החדש
מה הכוונה 'הדרייב החדש', יש משהו חדש שאני לא יודע?
תודה. -
@מנחם-מחשבים-0 אמר בעזרה - אף קובץ לא יורד בדרייב החדש:
נכנסתי לדרייב החדש
מה הכוונה 'הדרייב החדש', יש משהו חדש שאני לא יודע?
תודה.@שוהם307 פתחו חדש
-
@שוהם307 פתחו חדש
-
@מנחם-מחשבים-0 מה הקישור
-
@מנחם-מחשבים-0 חסום בנטפרי
@nbhgv הדרייב חסום???
זה סכה"כ דרייב -
@nbhgv הדרייב חסום???
זה סכה"כ דרייב -
@nbhgv אתה יכול לפתוח את הדרייב שלך?
-
-
@nbhgv אתה יכול לפתוח את הדרייב שלך?
-
@nbhgv אז אני לא יודע.
-
@nbhgv אז אני לא יודע.
-
@מנחם-מחשבים-0 אתה לא יכול לשתף איתי את הדרייב?
@nbhgv נדבר בפרטי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות