ביטול הופעת התראות במיל
-
סמנתי בכל האפשרויות לא לקבל הודעות למיל, ועדין מקבלת כל הזמן הודעות, מה אני צריכה לעשות בשביל לבטל את ההודעות למיל כל פעם שיש נושא חדש או תגובה ?
@chedva את יכולה להעביר את ההודעות לספאם וככה לא תקבלי אותם
-
סמנתי בכל האפשרויות לא לקבל הודעות למיל, ועדין מקבלת כל הזמן הודעות, מה אני צריכה לעשות בשביל לבטל את ההודעות למיל כל פעם שיש נושא חדש או תגובה ?
-
סמנתי בכל האפשרויות לא לקבל הודעות למיל, ועדין מקבלת כל הזמן הודעות, מה אני צריכה לעשות בשביל לבטל את ההודעות למיל כל פעם שיש נושא חדש או תגובה ?
-
סמנתי בכל האפשרויות לא לקבל הודעות למיל, ועדין מקבלת כל הזמן הודעות, מה אני צריכה לעשות בשביל לבטל את ההודעות למיל כל פעם שיש נושא חדש או תגובה ?
@chedva אמר בביטול הופעת התראות במיל:
סמנתי בכל האפשרויות לא לקבל הודעות למיל, ועדין מקבלת כל הזמן הודעות, מה אני צריכה לעשות בשביל לבטל את ההודעות למיל כל פעם שיש נושא חדש או תגובה ?
תנסו לעשות על הכול רק התראה ולא דוא"ל ותעשה שמור שינויים
@אלישי האם זה באג בכלל? -
@chedva אמר בביטול הופעת התראות במיל:
סמנתי בכל האפשרויות לא לקבל הודעות למיל, ועדין מקבלת כל הזמן הודעות, מה אני צריכה לעשות בשביל לבטל את ההודעות למיל כל פעם שיש נושא חדש או תגובה ?
תנסו לעשות על הכול רק התראה ולא דוא"ל ותעשה שמור שינויים
@אלישי האם זה באג בכלל? -
@chedva הכי טוב כרגע שתעשי מה שאמרתי
@איציק-דייטש אמר בביטול הופעת התראות במיל:
@chedva הצעה שלי שתפתחי תגית במייל של מתמחים, ותעשי סינון על המיילים של מתמחים שיגיעו לשם, כך אני עשיתי וכבר שכחתי שאני מקבל מיילים ממתמחים

-
@chedva הצעה שלי שתפתחי תגית במייל של מתמחים, ותעשי סינון על המיילים של מתמחים שיגיעו לשם, כך אני עשיתי וכבר שכחתי שאני מקבל מיילים ממתמחים

@איציק-דייטש אמר בביטול הופעת התראות במיל:
ותעשי סינון על המיילים של מתמחים שיגיעו לשם
איך עושים את זה?
-
@איציק-דייטש אמר בביטול הופעת התראות במיל:
ותעשי סינון על המיילים של מתמחים שיגיעו לשם
איך עושים את זה?
-
@איציק-דייטש אמר בביטול הופעת התראות במיל:
ותעשי סינון על המיילים של מתמחים שיגיעו לשם
איך עושים את זה?
-
@chedva הכי טוב כרגע שתעשי מה שאמרתי
@איציק-דייטש אמר בביטול הופעת התראות במיל:
@chedva הצעה שלי שתפתחי תגית במייל של מתמחים, ותעשי סינון על המיילים של מתמחים שיגיעו לשם, כך אני עשיתי וכבר שכחתי שאני מקבל מיילים ממתמחים

@איציק-דייטש
עדין לא הסתדרתי עם זה
עשיתי תגית, אבל זה מופיע כל הזמן גם בדואר נכנס -
@איציק-דייטש
עדין לא הסתדרתי עם זה
עשיתי תגית, אבל זה מופיע כל הזמן גם בדואר נכנס -
@איציק-דייטש
עדין לא הסתדרתי עם זה
עשיתי תגית, אבל זה מופיע כל הזמן גם בדואר נכנס -
@chedva
ואם כבר דנים בענייני גימל.. איך משנים שמילים חשובים יעברו לדואר נכנס ולא לתיבת עדכונים?
פתאום מופיעים לי מילים חשובים בתיבת עדכונים -
@chedva
ואם כבר דנים בענייני גימל.. איך משנים שמילים חשובים יעברו לדואר נכנס ולא לתיבת עדכונים?
פתאום מופיעים לי מילים חשובים בתיבת עדכונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות