עזרה בהתקנת bluestacs
-
@הנני-העני אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
לא. לוח הבקרה ב7 וב8 נראה אותו דבר.
לא דיברתי על לוח הבקרה!
דיברתי על זה
-
@הנני-העני אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
לא. לוח הבקרה ב7 וב8 נראה אותו דבר.
לא דיברתי על לוח הבקרה!
דיברתי על זה
@מישהו12 זה באמת נראה כמו 7?!
מוזר מאוד... -
@מישהו12
היא כניראה לא הבינה את מה שאמרת... -
@מישהו12
היא כניראה לא הבינה את מה שאמרת... -
@מישהו12
אבל שים לב שזה לא ווינדוס 7

זה משהו מעוצב לשורת המשימות... -
@הנני-העני תודה.
מנסה
הלוואי -
@הנני-העני תודה.
מנסה
הלוואי -
@טליה את צריכה לסמן לו להוריד דרייברים - זה למטה בתמונה שהעלית - ב"אופציונלי"
@מתכנת-חובב לא הצליח. סתם תקוע הנוקס.
@הנני-העני עכשיו מראה ככה.

-
@מתכנת-חובב לא הצליח. סתם תקוע הנוקס.
@הנני-העני עכשיו מראה ככה.

-
@טליה עדכנת דרייברים ?
@מתכנת-חובב כן
-
@מתכנת-חובב כן
-
@טליה את יכולה להעלות תמונה ממנהל המשימות ?
@מתכנת-חובב איזה חלק?

-
@מתכנת-חובב איזה חלק?

@טליה הכל בסדר רק תעיפו את AVEST שהורס ותוקע את כל המחשב
-
@מתכנת-חובב איזה חלק?

-
@טליה הכל בסדר רק תעיפו את AVEST שהורס ותוקע את כל המחשב
@שלמה-ווייס איך מעיפם את אווסט?
-
@שלמה-ווייס איך מעיפם את אווסט?
@טליה הסרת התקנה בלוח בקרה \תוכניות מותקנות ואם לא עובד אז יש מסיר מיוחד תעדכן ואתן!
-
@טליה הסרת התקנה בלוח בקרה \תוכניות מותקנות ואם לא עובד אז יש מסיר מיוחד תעדכן ואתן!
@יהושע-זופניק אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
@טליה הסרת התקנה בלוח בקרה \תוכניות מותקנות ואם לא עובד אז יש מסיר מיוחד תעדכן ואתן!
לא מומלץ אני כבר כותב בדיוק איך
-
@יהושע-זופניק אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
@טליה הסרת התקנה בלוח בקרה \תוכניות מותקנות ואם לא עובד אז יש מסיר מיוחד תעדכן ואתן!
לא מומלץ אני כבר כותב בדיוק איך
פוסט זה נמחק! -
@שלמה-ווייס איך מעיפם את אווסט?
@טליה תורידו ותפעילו את https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1597616844697-מצב-בטוח.bat
ואז תפעילו את https://files.avast.com/iavs9x/avastclear.exe וכשיסיים הפעילו מחדש את המחשב, רק תוודאו שהמחשב מוגן רק עם סיסמא ולא עם פין אחרת זה יעשה לכם בעיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות